Å' nu är det jul igen...

å' julen varar fram till påska...

Här hängs det upp julkulor för fullt i granen:-) Ja, vi är ju inte som andra vi...

Nä, vi har inte fått spunk, skoja bara:-) Men fina Camilla som "älskar" snö och vinter har varit upp till norr för att göra några julreportage.

Skulle vilja lägga ut så många läckra bilder, men hon gör ju ett jobb så jag vågar inte. Ni får köpa tidningarna till jul istället:-P Visar bara en bild på när hon jobbar på håll. Men kan tipsa om Expressens bilaga till helgen då hon har bilder i påskreportag:-)
Det är fantastiskt roligt att se ett "proffs" i arbete. Hon har verkligen talang! Känns som en gåva att få vara med hjälpa till under arbetet. Synd bara det stormade natten innan fotograferingen. Var så vitt och rent innan sen det snöade igen i helgen. Men som tur är verkar det inte synas på hennes bilder.

Dessutom hade jag och gubben tur och fick hjälpa till med att äta upp rekvisitan efteråt... Mums!

Själv försökte jag styla lite här ute idag. Locka fram lite vårkänslor så här till påsk.

Ny ljuslykta med en påsklilja i kan aldrig bli fel:-)

Dream står det på hjärtat, det är just vad jag gör. Drömmer om sol, vår

och massor av blommor:-)

Håll en tumme för att inte dessa små söta penseér ska frysa bort direkt...
Satt ut två små påskliljor, ska bara komma mig till stan för två till. Känns kul att plocka fram lite vår. Genast blir man lite gladare:-)

Har ni övriga börjat "vårpynta" ute?

♥Stora kramen♥




Kommentarer
Postat av: fia

Så fint du har giort med lycktan där .

Tack snälla för att du är du .. Jag kom att tänka på dom fina fröerna jag fick av dig .. och att du finns gör mig varm .

kram.

2012-03-29 @ 08:48:52
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej vännen, så väldans vackert du har dekorerat ♥

Snyyyg så i ini rackarn var ljuslyktan !- Var har du grävt upp den !!

Men du så spännande att var med om en sån fotografering.-Du får påminna oss om när det kommer i tidningen ! - Tycker att ditt namn ska stå med som Fotografassistent !!

Ha det gott och sköt om dej ♥

Kram Anneli

2012-03-29 @ 13:07:45
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com/
Postat av: Stina Andersson Lundström

Vad fint du har pyntat Bibbi, önskar att jag hade gröna fingrar jag med. Tusen tack för hjälpen med nacken idag fina du, det hjälpte väldigt mycket. Ses imorrn! Kram/Stina

2012-03-29 @ 20:32:06
Postat av: Helen

Åh, så roligt med reportaget!! Hojta till när det är dags för publiceringen!! Vad roligt för dig att få vara med, och att få äta upp rekvisitan! ;-)

Ljuslyktan var hur vacker som helst, liksom innehållet i den. Jag började faktiskt att vårfixa på bron igår, och så klart började snön att falla på kvällen...

Ha en skön helg, min vän!

Många kramar!

2012-03-30 @ 15:32:15
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Wow vad kul att hänga med proffsen!

Då blir det expressen till helgs då :) Tack för tipset!

Tycker du gjort det proffsigt snyggt på bron med!

Lycktan är ju super läcker :)

Bästa helgen,

kram Sussi

2012-03-30 @ 17:00:51
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: din för alltid

Så kul!

Varför gör du inte själv så där? Du är ju själv ett proffs. Vet ingen som har så hemtrevligt och harmoniskt som du. Men Gerhard brukar klaga på inköpen av alla värmeljus, ha ha.

Visst blir det Ikea snart? Jag behöver dit.

Tack för att jag fick ringa i veckan, du är underbar. Nu känns det mycket bättre. Önskar alla hade en vän som är så genuint fin som du. Hörde Gehard sa du har väldig värk och inte får sova. Det märks för du är trött. Du brukar alltid vara så äckligt jävla pigg. Man kan ju sjukskriva sig. Bara så du vet. Men du kan väl inte vara ifrån "dina" barn. Tänk för fan på dig själv nån gång!

DU är i ändå bäst! Önskar du kunnat följa barnen till skolan, finns inte många pedagoger som du. Barnen älskar dig och hela din familj. Hur kan en familj bara vara så underbar? Ha ha, känns jag tagit ett glas vin. Men jag vill ju du ska veta hur mycket vi älskar dig. puss puss puss från alla oss alla du vet vem jag är LOOOOOOVEEEEEE you

2012-03-31 @ 18:55:09
Postat av: Camilla/Rufft och Sött

Halloj vännen!

Tack för senast!!!

I morse tog jag och A en promenad och då passade jag på att ta lite bilder på våren som du frågade om för ett bra tag sen!

Känner mig fortfarande helt knäckt, men oj vad bra bilderna från er blen, är jättenöjd! Till veckan får jag nog "domen" om det blev som de tänkt sig...



Ha det bra nu tills vi ses igen, stora kramar!!

2012-04-01 @ 20:17:20
URL: http://rufftochsott.blogspot.com
Postat av: Gardenhouse

Ja tyvärr är jag inte så säker på handen att texta...men med mallar går det som smort!

Tack rara du, blir så glad av dina kommentarer och intresse.

Kramar Sussi

2012-04-02 @ 13:07:04
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0