Vårkänslor....



Så skönt nu fungerar det igen! Får se hur länge det håller ;-P

Som ni ser har jag lite vårkänslor här hemma. Fast bilden uppe är en vecka gammal och äppelkvisten blommar för fullt nu som synes. LOVE!


Jag vet inte om det är inbillning eller om det verkligen doftar helt underbart från kvisten:-)
Det var i en av snöstormarna som kvisten gick av och vi satte den i en vas. Trodde nog inte den skulle ta sig och bli så här fin.
Känns väldigt mysigt att ha en härligt äppelblommande kvist nu när jag lyckats städa ut julen. Nu var det bara att få till här hemma:-)... å' det verkar inte vara lätt. Hi hi, jag går bara runt och flyttar saker hela tiden.

Den mesta"fritiden" tillbringas för tillfället på klubbis.
Revyn kör på för fullt. Jättekul! Jag vet också att jag kommer tycka det är jättekul när den är över...Det är ju en kort men intensiv period med många trevliga möten man har med sig länge. Önskar jag kunde bjuda in alla som ville att se, men tyvärr har jag inte vunnit storkovan på lotto än:-P

(Gentlemannen till höger är min make)
En av mina favorit nummer, "Ängelskan". Tyvärr är inte detta nummer med på Svtplays film:-( Känns som han inte tog men så många av publikfavoriterna när han redigerade. Ja, förutom "Flurkbocken" Ha ha, Allan är ljuvlig:-)

Hur det går till via föräkringskassan har man ju nu mer lite kolla på... Ha ha, (eller ska jag kanske gråta lite....)

Nu ska här fortsätta pysslas till. (Eller så ska jag bara fortsätta snurra runt och fundera på hur jag ska ha det;-) )Ska snart upp på klubbis igen och ta emot gästerna.

Ha det gott så länge!

♥Kramar♥





Kommentarer
Postat av: Camilla/Rufft och sött

Hej vännen!

Vi har just visat en del av revyn på svt play för Kevins flickvän. Hon förstod inte ett ord...undrar hur det kan komma sig?..

Har googlat och sökt Ängelskan utan framgång, så SYND att den inte var med, den var ju BÄST!! Den och Flurkbocken!

Lilleman har inte sagt mycket om Norrland i veckan, barn är ju som de är. Han har haft kompisar som sovit över alla nätter utom en sen vi kom hem, börjar nog bli lite trött nu! Men kul har de!

Hoppas ni får en bra vecka!

Kramisar!!

2012-01-15 @ 11:32:02
URL: http://rufftochsott.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hallå där !

Måste vara skönt att ha vårkänslor när det är -15 ute ;)

Har du kramp i skrattmusklerna efter att ha sett revyn ?! - Dom på scenen har väl minst lika roligt som dom som ser på kan jag tro !

Här är en till som flyttar saker fram och tilbaka ...man kanske skulle söka för det...eller är det normmalt ;) ?!

Sköt om dej och du kan ju ta en autograf till mej från maken ...han är ju tv- kändis vetja ;) !

Kraaam Anneli ♥

2012-01-15 @ 20:26:57
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ha, ha vilken underbar revy , tanterna var ju för söta !

Förstår att du har fullt upp .

Nu ska jag ut i trädgårn och skrämma av en äpplekvist , jag vill oxå lyckas någongång att få den att blomma .

Varma kramar //LOTTA

2012-01-16 @ 10:52:19
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Gardenhouse

Haha ja det är härligt att se revy :)

Måste vara så kul och intensivt att vara en del av det roliga, gubben blir kändis på detta vis ;)

Äppelblomm, så mycket vår att det kryper i kroppen. Kan känna doften ända hit ;)

Hoppas data strulet bara ger med sig helt nu.

Kram Sussi

2012-01-16 @ 11:03:49
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Tack rara du för alla fina, varma kommentarer hos mig!

Kramar Sussi

2012-01-16 @ 20:51:18
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0