Däckad

Avslutade förra veckan med att bli totalt däckad av feber. Inte alls roligt.-(
Vi skulle baka i bagarstugan på lördagen samt ha en massa trevligheter. Men mot vissa baciller har man ingen talan... Fredagen har jag knappt något minne av... Sov, sov och sov.

I lördags när man hörde att det var vårkänslor överallt så tog jag detta kort ute...
 Alltså... jag står upp och tar kortet i vårt uterum... 
Inte blev det mindre heller för vi blev riktigt insnöade. Hittade inte igen några vårkänslor här inte...

Blev ändå en trevlig lördag. Först kom Melker hem och ville "vila" efter jobbat en vaken natt, sen Emilie och Jacob som ville vara sociala utan att vara rädd att smitta ner någon.(Emilie blev sjuk nån dag före mig i veckan) Så innan slutet kom även Ellen ... Ganska mysigt;.) Men vi var alla så slut på så det blev inget spelande eller busande. Ungarna slöade framför Gladiatorerna och vi "gamlingar" (ja, jag kände mig så i helgen;-P) satt/låg och klagade på deltävlingen i melidifestivalen. Hi hi, visst är det just det går ut på nuför tiden;-)

Va nästan mysigt ändå när man skulle gå i säng...


I dag är solen framme och jag känner nog av dom där vårkänslorna lite;-)

Hoppas ni övriga känner er pigga och krya.

Sköt om er!

               ♥♥♥ Kramar i massor ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackare ! - Inte kul att få besök av sånna baciller !

- Tur att dom inte verkar vilja stanna så länge...

Man kan ju bli sjuk bara av att se melodifestivalen !

- Tycker att det är riktigt dåligt numera, bara en massa tjoller ! - Tur att det är frivilligt att se eller inte.

Är också insnöad så det räcker och blir över...Känner mej rätt less på snöandet och en närstående person som skottar och skottar är snöhatare just nu ;) - Dom där krokusarna längtar man efter att få se i blombänken...Men det är LÄNGE tills dess !

Krya på dej vännen ♥

Kram Anneli

2012-02-20 @ 14:41:02
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com/
Postat av: Helen

Men stackars er!! Jag hör att det är mycket folk som är sjuka i influensa just nu, peppar, peppar, har vi klarat oss än så länge...

Trevligt trots allt att få ha lite ungdomar i huset på lördagskvällen. Och jag håller med om att Melodifestivalen var allt annat än bra i lördags, trist!! Jag tror att ni fick mera snö än oss i helgen. Här kom det bara någon enstaka snöby, och det blev inte så mycket av det, tack och lov.

Hoppas nu att ni börjar pigga på er, och att vi snart får se krokusar blomma ute i det fria!

Många kramar!!

2012-02-20 @ 16:05:19
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Som tur är har jag klarat mig :) än iallafall...

Här sken solen och riktigt värmde på förmiddagen då jag hade fördelen av en låång promenad!

Förstår att du undrar vad jag yrar om, efter dom bilderna...

Krya nu på dig riktigt och ta hand om dig,

Kramar Sussi

2012-02-20 @ 22:02:40
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: millandante

Oj oj oj... det var MYCKET snö det... härligt att solen tittar fram samtidigt och ger lite vårkänsla ändå:) Och att du mår bättre!! Fy när man är så dålig... VARM KRAM du goa:)



Hihi, gillar att du tänker på mig när du ser tomma värmeljuskoppar;)

2012-02-21 @ 20:55:49
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: AnCi

Hej min fina snurriga bloggvän! Jag blev så glad när jag läste dina rader inne hos mig :) Kanske är det att få drömma, planera och den tiden innan man gör nåt vare sig det är att flytta permanent eller bara en semesterförflyttning som är den bästa? Det ligger nåt i det där som Nalle Puh säger, "Honingen är som godast precis innan man äter den"!



Hoppas att du kryat på dig o mår lite bättre nu? Här hemma ligger gubben däckad o jag gör allt för att inte känna efter om den envisa förkylningen/influensan är på väg att knocka även mig...



En STOR solig vårvinterkram till DIG!!!

2012-02-21 @ 21:50:44
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: Hannah och Bella

Hoppas att du får en fantastisk dag!:)

2012-02-22 @ 13:55:12
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: fia

Du är så go du gumman . När jag tittar in på min blogg så fina det oftast ett gulligt medelande från dig.

Jag känner positiv energi och kan ladda om . Så tack än en gång .

kram.

2012-02-22 @ 15:36:10
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Här har det snöat lappvantar i dag, fast inte som hos dig ;)

Kram Sussi

2012-02-22 @ 22:21:28
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej du Flurkmarks vilda ros !

Älskar dina fina kommentarer som gör en på gott humör ! Hoppas att bacillerna är borta och att någon har skottat åt er så ni har kommit er ut ;) - Har det blivit någon ringdans ännu kring frukträden ?!

Det är ju tur att man har en skoter så man kommer sej fram till fågelhuset !-Annars blev det ingen mat till pippifåglarna.

Ha nu en väldans skön helg !

Varma svartgula kramar från mej !

Anneli ♥

2012-02-24 @ 18:23:31
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hej du Flurkmarks vilda ros !

Älskar dina fina kommentarer som gör en på gott humör ! Hoppas att bacillerna är borta och att någon har skottat åt er så ni har kommit er ut ;) - Har det blivit någon ringdans ännu kring frukträden ?!

Det är ju tur att man har en skoter så man kommer sej fram till fågelhuset !-Annars blev det ingen mat till pippifåglarna.

Ha nu en väldans skön helg !

Varma svartgula kramar från mej !

Anneli ♥

2012-02-24 @ 18:23:49
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com/
Postat av: fia

Jissaens va snö det har kommit hos er . Här lyser marken bar och vi trillar runt och halkar hihih.

Inge bra med alla baciller det tycker jag är illa . Men jag skickar alla krya på dig kramar jag kan .

kram.

2012-02-25 @ 10:40:14
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0