Välkommen åter


Ja, jag har ju varit borta ett tag...
Så nu säger jag välkommen åter till såväl er som tittar in och till hösten:)

Jag hade tänkt göra ett inlägg om varför jag varit frånvarande, men jag betämde mig för att sluta bort det. Däremot hoppas jag att ni som tycker jag är "14´is", "wannabee" samt tycker jag måste ha för mycket fritid slutar bort med att titta in. Måste ju vara bätttre även för er... Jobbigt att gå och vara irriterade på någon i onödan...

Sommaren har varit underbar! Har hunnit med så mycket trevligt. Bland annat har vi varit en turne till Österlen i Skåne. Säger bara WOW vilket underbart växtklimat!

Kommer absolut att bli fler turer ner till fina vännerna i Simrishamn. Men...tror vi lämnar husvagnen hemma nästa gång...
Blev otroligt förttjust i Kivik och Ystad. Vilka vackra hus och härlig natur!

Hemmåt åkte vi via Karlskrona, Kalmar med en avstickare till Öland. Passade även på att göra en rundtur i glasriket. Mycket trevligt.

Borgholm i solig glans

Ja, vad jag gjort mer kanske kommer fram i senare inlägg:-)
Men helt klart en underbar sommar!!
 
Nu har jag slut på rast strax så det är bäst att skynda åter.
Hoppas ni alla har det gott och är rädda om varandra.

                       ~*~KRAMAR~*~

Kommentarer
Postat av: milla-andante

Välkommen tillbaka!!!

Kan tänka mig att det var en härlig tripp...!:)

KRAMAR

2010-09-17 @ 13:36:35
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: milla-andante

Hej igen!



Jo kudden var enkel att göra men tog lite tid;



- klippa massor med runda tygbitar

- fälla ihop dem som ett paraply, en och en

- sy en söm med maskin längst ner på "paraplyet"

- sy fast varje "paraply" för hand på kudden.

De ska sitta tätt och blir då som små rosor.



Kram igen!:)



2010-09-17 @ 22:32:22
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Helen

Härligt att du är tillbaka på banan igen!! Jag kan föreställa mig att ni hade det ljuvligt i södra Sverige i somras. Det är alltid härligt med lite miljöombyte och att få inspiration av allt som är annorlunda jämfört med hemma.



Ha nu en jätteskön helg, min vän.



Kramar!

2010-09-17 @ 23:33:19
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Välkommen tillbaka!

Jag o gubben bor ca 2 km från Glimmimgehus,7 km från Simrishamn,3,5 mil från Ystad,4 km från Skillinge o 152 mil från Luleå!

När det gäller räkningen på kommunalt va när så är det inget att göra,bara betala o se glad ut!

Kan jag räkna med att ni hittar hit nästa gång???



Kramen från frua i Västanbäck

2010-09-18 @ 06:38:10
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Gela

Hej, vad roligt att du hittat in tillmig. Jag håller tummarna för att du tycker om musten. Den är så lätt att göra. Klart du får länka till mig och lägga ut receptet.

Hoppas du får en riktigt fin helg./Gela

2010-09-18 @ 08:14:25
URL: http://gelashemochtradgard.blogspot.com
Postat av: Victoria

Välkommen tillbaka , har saknat din inlägg på bloggen/ Kramar Victoria

2010-09-18 @ 18:53:39
Postat av: Matilda

Instämmer med tidigare skribenter. Trodde nästan du lagt ned bloggen och blev så glad när jag såt att du var tillbaka.



Ta hand om dig och familjen!

Kram

2010-09-19 @ 23:43:10
Postat av: pilgården-Susanne

Ja tänk vad en del tycker! Inget att bry sig i. Hoppas du fortsätter blogga.

Fina bilder ser jättemysigt ut!

Kram Susanne

2010-09-20 @ 22:26:42
URL: http://pilgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0