Ja se det snöar..igen..


Men just Denna årstid är det i mitt tycke helt ok. För det blir ljusare i skogen och mer ombonat på något vis...


Satt och njöt av fåglarna utanför mitt fönster i går eftermiddag. De kvittrade på så det hördes högt ända inne i köket:-) Lät som de njöt av snöandet...

Men domherrarna tyckte visste inte om vädret så värst mycket....

Har på morgan njut av en riktigt god musli! Hemmagjord;-) Nog därför den var så god. Hi hi

Fick tips av en kollega som är glutenintolerant ,så jag köpte hem lite blandat gott från Risentas hylla.  Blandade ihop och tillsatte även lite torkade jordgubbar från naturgodishyllan.
Gav en burk till ene sonen som  provade och genast skicka ett sms om att det var den GODASTE;-)
Sånt värmer ett mammahjärta... Kul att man kan fortsätta förgylla vardagen lite för dem även när de flyttat.

Nu laddar jag upp med lite Berocca Boost så jag orkar med alla mina dagsplaner;-P Om det är bra eller bara inbillning spelar ingen roll, för jag tycker den gör gott, och som alla vet så kan tro försätta berg;-)

På tal om att hinna allt... Jag rensar ju i mitt kreativa kaos rum. Hittade bla en hela massa gamla medaljer...

Några av fynden. Men vad kan man göra med dem? Känns ovärt att ha dem liggande i en låda och inte vill man heller ha dem hängandes på väggen....  Tips mottages tacksamt!
Nä, bäst att starta igång.

              Peace love and understanding!

                        ~*~KRAMAR~*~


Kommentarer
Postat av: Pilgården-Susanne

Hej söta!

Jag har inte riktigt förlikat mig med snön ännu! Måste ju hinna plocka mossa o sånt innan det är helfruset. Muslin ser god ut! Vilken massa medaljer du har!!! Sportig tjej!

Kram Susanne

2010-10-25 @ 09:05:20
URL: http://pilgarden.blogg.se/
Postat av: fia

Så fint du har giort med lyktorna överallt och viss är ljus så mysigt tackar för tipset.

kram.

2010-10-25 @ 12:00:56
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Men har dommherren redan tittat hem till dig. Vad kul !

Jag lägger också hoppet på Berocca men idag skulle jag nog behöva dubbel dos

2010-10-28 @ 13:24:58
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Ligger snön kvar hos er? Vi fick ju faktiskt också lite snö för ett par veckor sen, men den är borta igen.

2010-10-31 @ 17:03:49
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0