Tack!


Stor varm kram till er som hörsammade min önskan och satt in pengar på Dodaj fixar!
Målet är nått. Men det gör absolut inget om man fortsätter sätta in pengar, de behövs. Roligt att Gustav hann vara med om händelsen. Stark kille i sjuk kropp... Jag beundrar honom enormt.



Annars har jag Faktiskt hunnit med en loppis idag;) och jag igår smet in på Myrorna. Lite småfynd blev det. Inte det jag tänkt mig, men man är väl inte sämre än att man hittar något annat:)
Bilder kommer så småningom.

Har haft fullt upp med bullbak på eftermiddagen. Passar på:)

Stora, runda och goda
                   Varsågod å´smaka!



I morgon ska jag köra igång med ett bättre liv har jag tänkt... Börjar träna igen samt ska tänka till lite mer på vad och HUR jag äter. Håll en tumme för mig. Just nu känner jag mig ruggigt pluffsig:(  Dags att därför göra något åt det.

                                               Ha det bäst!

                                                 ♥Kramar♥


Kommentarer
Postat av: milla-andante

O som jag har tänkt på Gustav idag...

SÅ bra av dig att skriva om det!!!



Himmel så många goda bullar... hade lätt kunnat få ner ett gäng(!) nu... men här är en till som kämpar med några kilon så det blir till att TITTA och sedan gå och lägga sig... Vi får kämpa tillsammans!:)

TACK goa Bibbi för dina fina ord inne hos mig, som alltid! De värmer varje gång..!

KRAM

2010-01-31 @ 23:23:55
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du har mitt fulla stöd det lovar jag! För mig har det betytt jättemycket bara att bli av med sötsuget.. jag smakade lite glass i helgen när vi var på restaurang, men det var inte gott. Dottern kom hem med en godispåse efter kalaset igår och jag fick be henne ta undan den, det luktade FÖR sött! Hon åt inte heller upp godiset så jag tror inte det var gott. Bara att tänka en gång extra ger säkert en hel del!

2010-02-01 @ 08:23:58
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Mmmmmm, ett BERG av bullar!! Jag vill haaaaaa..... ;0)

2010-02-01 @ 18:22:18
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Karin

Ser smarrigt ut med alla bullar. Farligt, om man samtidigt vill tappa några kilo. Själv har jag tagit bort allt vad godis heter men fikabrödet kan jag inte vara utan.

Kram!

2010-02-02 @ 13:55:10
URL: http://iminarum.blogspot.com
Postat av: Sanne/ Änglarnas hus

Hallojsan Bibbi!!



Jisses vilket lass av bullar!! såg riktigt gottis ut!



Sjäälv slutade jag att träna då jag bytte jobb i höstas..tyckte att det blev för sent och en massa andra dåliga ursäkter..hihi..Måste ta tag i det nu då man förfaller fort!!



Spännande med loppisfynden!!



Kramis Sanne!!

2010-02-02 @ 19:22:12
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: fia

oj va många goda bullar det låg där mums , spännande att se loppis fynden senare och jag ska hålla tummarna för dig .

kram .

2010-02-04 @ 18:55:00
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0