Hej mitt vinterland...


Ja, nog är det vinter alltid... Drygt 20 grader kallt och snön fylls på med jämna mellanrum.. Kanske inte vad man önskar just nu när allt man ser fram emot är VÅREN.
Samtidigt bor jag i Norrland och vet att jag kommer att få vada i snö till jobbet ytterligare några månader... Bara att gilla läget eller flytta. Stannar nog ett tag till;P

Har i allafall börjat spana på våren och tankarna går till sommaren. Beställde lite fröer som kom i veckan

Dreams are coming true... om några månader så blommar det i rabatterna


För att ytterligare fånga in våren har jag köpt lite nya kakburkar från Panduro

Så nu hoppas jag hinna fylla dem i helgen med go´bitar.

På tal om gott... Har ni provat chokladscrub?
Var inne hos Hanna och hittade denna ljuvliga scrub. Har både provat själv samt gett bort till flera.
Underbar!Så varför inte starta fredagkvällen med ett bad och scrub...?

Själv ska jag strax skynda vidare till jobbet. Har haft lyx morgon å´hunnit få undan här hemma. Så i helgen ska jag njuta av att vara LEDIG! Ingen revy... Tänk att något kan vara så roligt både när det börjar och slutar...


Ha en skön helg och gör lite bus!
♥Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Du ligger i badet o ser ut som en neger???Förlåt menar afrikanska så klart...Måste kika närmare på detta....Har missuppfattat allt eftersom jag ÄTER just det som du skrubbar dig i???Tar du o rullar dig i snön sedan?

Jag är då väldigt nyfiken på ert liv där uppe ska du veta!

Kanske blir det en tur????



Ha en underbar fredag!

2010-01-29 @ 20:04:56
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej min vän! Kul att läsa några rader från dig!! Än så länge har jag bara köpt frön av Jätteverbena, men några fler sorter lär det ju bli...



Ja, den där chokladskrubben skulle jag också vilja prova på, det låter ljuvligt!



Ha nu en supermysig helg!



Kram!

2010-01-29 @ 20:23:26
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Helen

Glömde säga...jag har beställt likadana burkar från Tilda/Panduro.. :-)

2010-01-29 @ 20:24:24
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

Klart man ska ha shåkla´scrub!!! Ska kika in hos den tjejen! Strax! :)

2010-01-29 @ 23:59:50
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Yvonne

För det första, blev det överfullt i dina kakburkar kan du maila över det som inte fick plats till mig! Det är ju synd om det ska ligga och torka. Sen för det andra, choklad ska man ÄTA!!! :D

2010-01-31 @ 18:36:53
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0