Fredag och helg!

Jag trodde nog att mitt inlägg skulle komma lite tidigare i veckan...
Men tiden rusar verkligen iväg.
Är det så för alla nu eller...? Tycker jag hör flera som undrar vart all tid tar vägen.
Kanske den gömmer sig för att titta fram lite senare;P

Nu till mina fynd: Detta söta rosa sill? fat fann jag på Myrorna.
En alltid bra att ha sak:)


Sen bara älskar jag dessa...Har ju några redan men ALLTID bra att ha!
Inte bara till sill...Gottis, nötter, sylt, grädde....


Gillar verkligen hur man lagt mönstret i kanten.

Annat roligt då.. Jo, jag fick paket från Klinta Kryddor och grönt
Underbara dofter och fantastiskt härlig massageolja blir det av den.
 Kan verkligen rekommendera:)
Jag och grannfrun satt och smörjde in händerna å´bara njöt av dem. Alla måste ju provas... 



Idag har jag varit på begravning av en av de finaste blommor jag har i min vänskapsbukett. Det var verkligen jobbigt, men samtidigt är jag glad att han inte behövde lida längre. Cancer är verkligen en elak sjukdom....
Mest synd om barnbarnen som inte får växa upp med sin underbare farfar. David var en människa som alltid såg det positiva hos människorna och tyckte om alla som de var. Han fattas mig men jag är så glad att jag fått ha honom som vän och han finns med mig även i framtiden.

I morgon är det fotbollscup:)
Blir en heldag på Nolia. Hoppas det går bra för tjejerna.
Sen är det Melodifestivalen som hägrar. Har tjuvlyssnat lite å bidragen. Några stolpskott och några som lät riktigt bra. Blir spännande att höra hela låtarna i morgon.

Annars har veckans träning samt "återhållsamhet"gått otroligt bra. Känns härligt!

Ha en skön start på helgen!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej, min vän.



Jag gillar också såna små glasskålar. De är riktiga klassiker, tycker jag.



Men vad tråkigt med din vän som gått bort i cancer, denna vidriga sjukdom. När ska forskningen komma på ett botemedel?...



Så kul med fotboll, hoppas det går bra för din dotters lag.



Och självklart bänkar vi oss framför tv:n när Melodifestivalen drar igång.



Ha en underbar helg!



Kram!

2010-02-05 @ 23:26:02
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: fia

Ja det va fina saker du har hittat där och väldigt användbara . Inte kul med begravning alltid någon som fattas oss. Denna sjukdom är ber inte om lov bara tar...

Hoppas åxå det går bra för dom i fotbollen .

kram .

2010-02-06 @ 10:46:10
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Riktigt fina fynd du gjort. ;) Men så tråkigt att du förlorat en vän, är det något jag "hatar" så är det just Cancer för den sjukdomen är riktigt hemsk, hua!!!

Hoppas det gick bra idag för flickorna!!

Kramen, Maria

2010-02-06 @ 18:27:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Vad jobbigt med begravning, tur att man kan se och minnas det fina som varit.



Har bara hört om de där ljusen men aldig provat dem. Om jag ramlar över dem ska jag minsann göra det.



~Livet i byn

2010-02-06 @ 19:07:50
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Mats & Matilda

Åh vad tråkigt med David. Våra tankar går till hans familj.

2010-02-06 @ 21:02:36
Postat av: milla-andante

Den där förbaskade sjukdomen som tar livet från så många... Så tråkigt... Ska sätta in lite mer pengar i veckan...



Vilka fina glasburkar från Klinta! Ska kika in dit nu!

Ha en skön söndag!!

Kram

2010-02-07 @ 12:08:17
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ett rött monogram

Så fint du skrev om din vän, så lessamt med denna hatade sjukdom. Jättefina fat, såna brukar jag slå till på också. En del har jag som blomfat. Har precis tittat på reprisen av Melodifestivalen, jag gillade Jessica A. och Ola bäst.

Ha en fin söndag

Kramar

AnnaMaria

2010-02-07 @ 12:22:09
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja vilken elak sjukdom och ibland så skoningslös . Mitt varma deltagande i din stora sorg :-(

Underbara saker du visar , tänk så vackert det ändå är med pressglas , de fattigas kristall ;-)

Kraam/Lotta

2010-02-07 @ 13:27:36
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Maggan

Hej

Gillar verkligen dina pressglasskålar.

Kommer jag på loppis, så är det första jag letar efter.



Ha det gott

/Maggan

Postat av: Yvonne

Usch, visst är det jobbigt när vänner går bort. Jag var ju på begravning för ett par veckor sedan. Men man får komma ihåg de fina och glada stunderna med personerna.



Små skålar och grejor går ju alltid åt! Fina saker du hittat!

2010-02-07 @ 19:45:08
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0