Nu har hon kommit "hem"

Tänk, denna underbara Madonna från Blå Eld är nu MIN!!!

Hade ju inte råd, men jag fick ett så bra pris på den ( Tack snälla söta Katarina och Bosse) att jag bara inte kunde motstå. Till och med maken är nöjd med mitt köp, DET är inte vanligt;P
I vinter ska hon få bo i vår inglasning, men till våren får hon flytta ut till rosorna.

Jag känner mig så oerhört lycklig att få vara ägare till denna vackra skönhet.  Hon kommer att ge mig mycket glädje.
Tänk att en dröm blev sann:)

Annars är jag i mani nu med att göra olika kransar just nu.

Lavendel krans



Ljung kranshjärta

Har inte hunnit få mer klart än, men det är verkligen en skön avkoppling.
Halva nöjet är att plocka in ämnerna

Då tar jag på mig mina fina stövlar och går ut. Skogen är verkligen en källa till avkoppling. Där och i trädgården laddar jag om mina batterier.

Ska försöka få tag på Rönnbär. Vill ha en fin Rönnbärskrans på dörren, men just hos mig finns det nästan inga...
Måste ta mig en tur, för nere i byn finns det.

Hade ett besök här i eftermiddag

Den är verkligen stor.


Det är nog den största gräshoppan jag sett....
Men den är rätt söt:) Dock ville den inte bli bjuden på kaffe....

Ha nu en underbar fortsättning på veckan.
Kramar♥




Kommentarer
Postat av: Helen

Jaså, du...då var jag synsk igen!! När du berättade om din hemlis, tänkte jag på den stora Madonnan, för du har skrivit om henne tidigare, vet jag.



Och grattis till dig! Hon är ju helt underbar!! Tänk att man kan bli så till sig av materiella ting, jag kände ju likadant när "Hulken" flyttade hem till mig...



Superfina kransar har du också hunnit med, du är så duktig!!



Gräshoppan såg ut att vara i Hulkenformat, den med, burr...



Ha det gott!



Kram!

2009-09-08 @ 22:53:14
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Milla

WOW!! Grattis! Otroligt fin, hur stor är hon???

Blir så sugen på att binda mig en krans när jag ser dina fina!

Kram

2009-09-09 @ 00:31:47
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Nordingården

Vackra kransar och fina stövlar!! Det var lite "bless" över ditt inlägg också i dag: ) det är så lustigt det du nämner, jag har varit med om det också, att kodordet man ska skriva matchar inlägget i fråga, skumt... Mari.

2009-09-09 @ 19:02:49
URL: http://nordingarden.blogspot.com/
Postat av: Cilla

Jag förstår ju din lycka! Den är underbar den madonnan!! Ser väldigt hög ut! (alltså lång;)

Och vackra kransar har du skapat!

Jaa, visst var det kul att hitta Millas blogg, om planerna går till verket så kan man nog behöva ett bollplank!

Ha det gott! Kram Cilla

2009-09-10 @ 00:30:49
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åhhh så fin!

Vill ha!!

Jäklar vilken gräshoppa, ser knappt verklig ut!!



Lägger in en inlägg sen om din undran om när jag visar huset! Vet att fler vill veta hur vi bor.



KRAMISAR!!!

2009-09-10 @ 10:52:18
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Bibbi!

Tack för ditt fina inlägg hos mig idag.

Vilka fina kransar du gjort. Jag blir väldigt inspirerad och nu när jag är hemma och är lite krasslig ser jag allt som jag skulle kunna göra som t ex tvätta fönstren. Det får dock vänta till helgen när jag tillfrisknat lite.

Madonnan var väldigt vacker men den sortens saker vill inte min man att jag ska köpa hem. Han är inte särskilt relifiös av sig så som han säger Jag vill inte bo i en catedral". Jag brukar få bestämma det mesta så jag får väl ge mig denna gång men din madonna var verkligen jättefin.

Kram/Maria

2009-09-10 @ 11:38:42
Postat av: Ingmarie

Eftersom jag fortfarande har fläktar kvar,dock ett mindre antal så ska jag binda en krans till en god vän idag.

NU BLIR JAG GALEN OM JAG SKA VÄNTA 1 MÅN TILL....



Trevlig helg!

2009-09-11 @ 08:41:31
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tack ändå! Jag tröstar mej med att om jag jobbar med detta ett par timmar så har jag kanske en mer komplett blogglista sen! Nu finns du med!

Kram Cilla

2009-09-11 @ 22:56:27
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0