Vilket oväder!


Min lilla damm
I går kväll var det skönt att krypa upp i soffan framför tvn. En sprakande brasa och popcorn;-)
Fick höja volymen för att höra vad de sa på "Robinsson" då det lät så mycket från altantaket.
Åska, blixt och dunder, men det gör inget när man inomhus
Tur det inte kom på dagen när vi var på fotboll...
Älskade Matilda blev sjuk och kunde inte komma.. Krya på dig hjärtat, kanske vi hinner ses innan du åker hem till Nyköping igen.
Idag försöker solen titta fram. Ska göra mig en lov i trädgården Mycket har börjat komma upp och jag vill rensa. Samtidigt vill jag inte ta bort för mycket då växterna fortfarande behöver skydd mot frosten...


Tycker den här bilden på vinbärs busken är härlig -  Gammal och knotig men full av liv.
Sköt om er/ Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt med lite tag i trädgården !!

Skulle jag oxå behöva här men det slutar ju aldrig regna :-(

Kram/Lotta

2009-05-11 @ 11:52:01
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0