Väntans tider


Har börjat så i trädgårdslandet. Det är blommor och grönsaker om vart annat.Ska njutas av så väl öga som gom :-)
Det är så härligt att se när allt börjar komma :-)  Små primörer som sen hamnar i munnen 
Gurkplantorna måste sättas om i större krukor liksom tomaterna. Men det är för fullt med sommarplantor i växthuset. Vågar inte plantera ut än då det fortfarande är alldeles för nattkallt. Men, på nått vis löser det sig.

Sitter sen ute bara och njuter en stund

Porlande vattenär så avstressande

Det är även något speciellt i kontrasten mellan vatten och sten.


Lite större än min damm...
Sitter vid mina föräldrars stuga och tittar på små abborrar och svanar. Just denna dag var det bara några enstaka som syntes till, sist jag var ner var där över 40 st svanar. Det var otroligt mäktigt! Önskar jag hade haft en kamera då. 
 
Hoppas ni får en härlig dag. Själv ska jag skynda ut i trädgården igen. Gäller att passa på att njuta ;-)
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0