Lugnet...

Jag bara njuter ...
Kanske jag kommer att njuta ännu mer när detta är klart...

Visst är det bra när maken får presenter som även jag har nytta av...;-P
Allt gick bra i går, maten räckte, fick mycket beröm över den (alltid lika skönt, prestations ångest...)alla verkade glada och nöjda å´inte minst var maken mycket nöjd med kvällen.
Gissa om jag får njuta av mycket blomster nu...Så ljuvligt. Önskar bara man kunde sprida ut, så man kunde njuta en längre tid av dem. Nu blommar alla samtidigt. Men det är mäktigt...
En bukett hade blivit i trasor. Så jag kunde passa på att göra lite kul av den.
    
  

Hade inte tänkt visa upp gåvorna, men dessa whiskey glas är "glödheta"..

Nu ska jag försöka få mig lite skönhetssömn, har varit dåligt med det på sista tiden...
Stora kramen♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va kul att allt gick bra !! jag gillar oxå när andra får presenter som jag har nytta av , så länge det inte är tvärtom , ha,ha !!

Nej , men vissär det så ju äldre man blir ju fler presneter får man ihop . Börjar man bli som ett då eller ??

Ha en fin vecka nu !

Kram !

2009-05-04 @ 09:40:21
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Milla

Vad härligt att allt gick bra och att maken fick en fin dag! Nu får du sova ut och lukta på blommorna...

Kramen

2009-05-04 @ 15:14:56
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tack för din fina kommentar !!

Hoppas du har en bra vecka !

Kram/Lotta

2009-05-06 @ 08:29:38
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Maria

spännande... ska det blir en hammock eller ett bord? Kram

2009-05-06 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0