Åh vad jag önskar...

...att jag kunde göra en finare "ram" till mina ord. Är så avis på alla som har egna fina bilder i ram samt på sidan om texten. Sidorna blir så varma och personliga. Är det svårt att fixa eller kan till och med jag...?
 Har "adopterat" en bild av En vilsen loppa
 
"Ta med denna bilden till din blogg...Det är en symbol för alla barn världen över som lider i det stilla, de utnyttjade barnens tårar. Uppmärksamma deras lidande genom att adoptera affischen till din hemsida eller blogg, som ett sätt att visa sympati."
Skulle vilja ha den placerad så fler kunde ta del av den.

Har annars haft en ganska härlig dag. På jobbet hade vi "rotationsdag" vilket innebar att mina troll som ska börja fsklass gick dit och till oss kom de barn som ska vara hos oss, Mysigt att träffa barn som kommer från andra förskolor men vill ut till oss på landet. Synd bara att vi måste vänta så länge på vår nya förskola som ska byggas. Men den som väntar på nåt gott.....Väntar alltid för länge....
Sedan mötte jag upp dottern på stan, shopping! Jag tyck´s ha gjort några härliga fynd.Tex: Tunika i bla svart och lime från indiska och lime färgade tights (från Flash) till ;-)
 Sen har jag ju suktat så efter en odlingsklocka, fått tips om att Åhlens hade men så klart, inte här i Umeå...:-(  Men på Village hade dom min älskade Myra som jag blivit hopplöst förälskad i;-)
  Blev en liten pippibird också..Dom ska få en furstlig plats vid dammen.

Ja, lite annat smått och gott. Men just dessa fynd känns så härligt. Ytterst sällan jag är på stan och shoppar så det blir rent spännande. Bokade en makeuprådgivning på Bodyshop när jag ändå var på "G". Har missat varje gång jag fått något gratiserbjudande, men nu lyckades jag;-) Känner mig som en prinsessa;-)

Sen blev det åter jobb några timmar då vi hade avd.möte. Tur till stan igen efter det med söta yster som bjudit med mig på inspirations kväll hos Textil & Miljö. Vilka tyger...:-) vilka tapeter...:-)  Vilka priser....:-(  Inte min plånbokstyp... Men som tur är så är drömmar gratis.

Nu ska jag ägna mig åt några timmars gratis njutnig, dvs drömma om allt vackert jag sett men som jag inte kan köpa. Att längta efter något är ju ändå halva nöjet;-P
Sweet dreams and lot of hugs

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Tack Bibbi :D

Ja jag är överlycklig över vinsten och ska göra det bästa jag kan av resan! :D

KRAM

2009-05-07 @ 08:43:49
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0