Rosor på kinden och solsken i blick...

  Så underbart väder vi haft de sista två dagarna! Har verkligen varit ute mycket på jobbet. Passande nog var jag även på en utbildning med naturskolan i måndags ;-) Matematik ute i på vintern! Jättekul och inspirerande  
Maken skrattade åt mig när jag kom hem ikväll från jobbet. Jag hade fått samma färg i ansiktet som tomaterna i skålen....

Men visst är det så att det är gulligt med röda äppelkinder..... Eller gäller det bara barn? 
 
På tal om barn så blir jag väl aldrig riktigt vuxen...
Svängde förbi Coop i söndags och kunde inte motstå detta underbara par.  Visst gör som sig bra där bland tulpanlökarna?  Det är ju inte riktigt påsk än, men visst får man fuska lite så här i förtid?
Nu ska jag gå ut till maken som gjort upp en eld i vår grillhörna.
Blir att sitta och surra å' mysa en stund innan det är dags för:
   Leila på Landet.
Ha en underbar kväll, för det ska jag. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0