ris och ros


Vackra körsbärskvistar som blommar så sött

Visst blir man glad av dem?

Denna vackra efterrättskål med nyponros har jag tyvärr bara en av. Önskar så att jag hade fler. Letar på myrorna och alla loppisar jag är på. Men ännu har inte turen varit med mig. Kanske i morgon...

Nu ska jag sätta mig och försöka göra en påsk krans till ytterdörren. Blev så inspirerad av Linruz  som gjort så mycket påskfint ,så jag köpte lite påskfjädrar när jag var och handlade:-)  Får se om jag vågar visa upp resultatet senare...
Brukar inte ha så mycket "påsk" sen barnen blivit stora, tar fram Höna-Pöna , lilla-grön och godis baljan... Men, kanske jag ska busa till det lite i år....
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Milla S

Så ljuvliga kvistar!!

Tog in några äppelkvistar men både jag och sonen fick irritation i ögonen så de fick tyvärr åka ut.

Puh, 3,5 timmar till Ikea... då tillhör ni inte skaran som åker dit för enbart värmeljus...

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

2009-03-21 @ 23:54:41
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0