Jippi!!

HURRA! Leila kommer med en egen tidskrift :-)

Skyndade mig att beställa de två första numren. Så nu längtar jag till slutet av mars när den första kommer.
Fick erbjudandet genom recept.nu
Visst ser magasinet spännande ut!

Hade även en lite annorlunda gäst i köket när jag kom hem idag. Herr Geting verkar ha tagit fel på månad....
vårkänslor?
Viking såg VÄLDIGT intresserat på honom och efter att jag varit ute en stund har jag inte sett herr Geting något mera...Undrar vart han kan vara...
Sköt om er, kramar♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härligt inspirerande blogg du har! Roligt med så härlig blandning av recept och vardag.

2009-03-10 @ 19:17:51
Postat av: Lovisa

Hej! Vilken härligt inspirerande blogg du har! Roligt med så härlig blandning av recept och vardag.Goda recept, har provat 3 st. Bor själv i södra sverige, Halmstad, så vi har det väldigt olikt utanför fönstret.Har aldrig varit i Norrland, men det verkar vackert. Har ingen egen blogg, men gillar att titta in hos andra.

2009-03-10 @ 19:28:42
Postat av: Milla S

Har precis också beställt två nummer av denna tidning! Spännande och stora förhoppningar...

Vi tar väl Herr Geting som ett vårtecken!

Har aldrig varit på Spa men det är på gång och jag blir så extra sugen när jag läser att du varit iväg... Det måste väl vara himmelriket!?

Ha det bra!

Kram

2009-03-11 @ 12:33:15
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla of Sweden

Åh smaskens, jag förmodar att du såg Leila i kväll?..

Sommar, god mat, efterrätter...härligt!!

Tidningen ska bli riktigt spännande att kolla in!

Alla verkar ha höga förväntningar, så det krävs nog en del för att folk ska bli nöjda.



Hoppas mormor mår bättre!



Kramar Camilla

2009-03-11 @ 23:41:07
URL: http://millaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0