Fortfarande inplastad...


Fick i början av veckan första numret av Leilas Country living. Har ännu inte hunnit öppna den... Väntar på den perfekta stunden att läsa och njuta....  
Får nog spara denna njutning till nästa vecka. Har besök från Stockholm i helgen och vi har så mycket trevligheter för oss:-)  I morgon tex ska några från förra årets arbetsgäng vara i bagarstugan och göra pizza. äta, surra och mysa. Kul!  Å´ sen på söndag ska jag och "systeryster" åka ner till Sundsvall på IKEA!!!!!!!  Så nu funderar jag på vad jag behöver, inte på vad jag vill ha...Lönen ska ju ändå räcka längre än till söndakväll.  Maken tror att Ikea och Biltema är samma sak, han har skrivit en A4 lång lista som jag ska införskaffa åt honom. :-(  Men när det dessutom skulle vara 10 liter olja sa jag STOP!  Nån måtta får det väl ändå vara. 
Ja, som ni märker är det fullt upp hela helgen. Med bara trevligheter;-)  Ha en underbar helg ni andra också.
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Milla S

Hoppas du fick en trevlig resa till Sundsvall och att du hittar en stund denna vecka för Leilas nya tidning (den är väldigt mysig!)

Kram

2009-03-31 @ 15:40:41
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla S

Hoppas du fick en trevlig resa till Sundsvall och att du hittar en stund denna vecka för Leilas nya tidning (den är väldigt mysig!)

Kram

2009-03-31 @ 15:42:24
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0