Sjung om studentens lyckliga dar....


Efter 3 år i en klass som ensam kille med 29 tjejer var det gjort.
STUDENTEN!
Kan säga att han är ganska nöjd nu. Har 2 sommarjobb inbokade, ett på ett äldreboende och ett  på ett elevhem för utvecklingsskadade ungdomar. Han älskar sina jobb, (brukar vikariera där redan) spec med de utvecklingskadade. Han tycker sig få så mycket tillbaka av brukarna. Kul att få gå till ett jobb man verkligen trivs med.
Föresten, bäckenet  han fått av sina lärare gick han och bar på, det  inbringade 73.50 kr som han fick av folk som skrattande la i pengar då han såg ut som en tiggare.... Han fick även ett stipendium från skolan. Mamma stolt....Oj vad jag grät.....Denne pojke har gjort en STOR och REJÄL resa i skolan...

Här kommer favorit bilder från balfotografen. Tycker bara de är så underbara:


Grattis även till Andreas( Emilies Kärlek) och Ellen ( Melkers Kärlek) som också tog studenten.
Ett ego inlägg, jag vet. Men visst får en mamma vara stolt över sina barn å´ de sinas?
Ska ut och ta några bilder i morgon på annat än mina hemmavarande barn;-P
Ha det så gott! Mycket kärlek/ Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Inger

Helt klart att du ska vara stolt över dina fina ungdomar. Man riktigt ser hur kärleken lyser om Emilies och hennes pojkväns ögon. Jättefina bilder.

Gratta Melker från mej.

Ha en riktigt bra SOMMAR

Kram





2009-06-13 @ 00:16:39
Postat av: Helen

Åh, så fina ungdomar!

Ego-inlägg var det väl inte? Klart man måste få vara stolt över sina barn!!

Jag läser gärna såna inlägg!!



Hoppas nu att vi får en härlig helg här i Västerbotten!



Kraam!

2009-06-13 @ 01:03:01
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Carina Winsa

Vilka fina barn du har!Det är ju så klart att du ska vara världens stoltaste.Det är man ju som mamma.

Sen tycker jag att dina barn har en supermamma och pappa.Jag längtar jätte mycket efter er.Hoppas att

vi kan träffas snart.

Gratulera barnen från mig.

stora kramar från mig.

Måste fixa till min blogg så vi kan läsa varandras.

2009-06-14 @ 09:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0