På rymmen

Jodå, jag och maken har rymt bort över helgen ;-)  Har varit och är för mycket nu, så vi struntar i alla måsten hemma i helgen och smet. Så vi är i husvagnen, äter gott, spelar minigolf och bara har det bra. Tvätten och städningen finns kvar hemma till sen;-P
I torsdags var dottern på Studentbalen. Hon har egentligen ett år kvar, men hennes pojkvän är blivande student. Tyvärr var vädret hemskt! Blev några få bilder då hon höll på frysa bort, men som tur var så har de varit hos fotograf innan och tagit bilder. Längtar att få se dem.


Jag tycker dom dom var bland de absolut finaste ... liksom alla andra mammor tycker de sína...

Var en sväng till Blå Eld i veckan. Här kommer lite bilder därifrån:

Den underbara Madonnan jag bara älskar....



Dom säljer inte fika där, men man får gärna ta med och sitta på bryggan.





Ni förstår varför jag gillar stället va? Fler bilder kommer senare. 

I morgon är det Dop och Saga-Li är den lyckliga:-)  Ska bli så kul att träffa familjen Granath/Olovsson igen. Längtar!
Måndag ska vi till ett ställe där de bland annat säljer ut dödsbon osv. (En blandning av antikvariat och loppis) Brukar vara jättekul. Har alltid gjort mig några fynd. ;-) Sen är det Studenten för andre sonen på onsdag. Den kommer vi att fira nere i mina föräldrars stuga. Håll en tumme för att vädret är bättre än de har sista dagarna...
Hoppas ni haft en bra nationaldag trots förlusten mot Danskarna...
Varma kramar♥

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Vilket underbart ställe att sitta o fika på!

...och vilken trevlig blogg!

2009-06-07 @ 13:34:24
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj vad mycket spännande du har för dej !

Det där Blå eld stället verkar ju sagolikt !

Och din dotter är ju så otroligt vacker , vilket par !

Hoppas du har haft det riktigt bra nu !

Kram/Lotta

2009-06-08 @ 08:14:00
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Åhh... så fina de var! Verkligen! Hon passar verkligen i enkla kläder, då kommer hennes skönhet verkligen fram! Det var ju verkligen en hel del "intressanta" kreationer på röda mattan måste jag säga! Hälsa henne från mig (och att hon ska hojta om hon vill ha något annat uppsytt... älskar ju att sy det vet du... och för mig är det perfekt med att byta mot barnvakt... barnen älskar henne!).



Jag var också förbi Blåeld i fredags, men jag vågade rent inte kliva ur bilen... det finns ju sååå mycket fina saker att jag blir alldeles till mig. Jag ska ta mig en tur dit nån dag snart ändå och hålla håååårt i plånboken!



Du som har frågat... nu blev det så.. nu finns en mer personlig blogg att läsa på om du har lust... se ovan.



Vi ses! Kram

2009-06-08 @ 09:29:04
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Livet i byn

Åh vilket fint balpar!!Det är ju något speciellt med balen ändå, bara vädret är passande för klädseln så man slipper frysa.



Oh ja, jag är rätt om K. Vi har varit ett par sedan jag var 14 år så vi har levt länge ihop. Bättre man kan man inte få!



~Livet i byn

2009-06-08 @ 15:48:30
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Angående fatet: Maila mig så får du hennes kontaktuppgifter.



~Livet i byn

2009-06-08 @ 16:02:53
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilka tjusiga ungdomar! Synd att det var så kallt.

Här i Ske-å är balen imorgon, tisdag. Hoppas att det blir hyfsat väder.

Du, det där Blå Eld-stället såg farligt ut, för där kunde man nog handla upp hela slanten...

Håller med om att madonnan var underbar!



Ha det gott!



Kram

Helen

2009-06-08 @ 21:42:52
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh så fina de är!!

Kan tänka mig att du fixar och donar inför onsdagen nu! Lycka till!

Tack för all energi du skickar till mig mitt i allt!! Det värmer ska du veta!

Kram

2009-06-08 @ 22:56:55
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nu ska det gå att kommentera... jag hade missat en inställning bara!



Vad blir det för festligheter på onsdag då? Minns själv min student, det var verkligen något magiskt!

2009-06-09 @ 08:20:28
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Maria

De var jättefina! Hoppas de hade det kul på balen! Ha det bra och sköt om dig och hälsa familjen! Puss

2009-06-09 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0