Härliga tider


Har inte så mycket att skriva egentligen...

Jag går mest omkring och plockar blommor, målar lite (just nu är det de bruna lampetterna som blir ...vita;) )
Lyssnar på ljudböcker, läser, tar hand om alla bär osv...
Å´dricker  massor av kaffe
Allt går som lite i slowmotion... Skönt att inte stressa runt. Har ändå så många "måsten" som fortfarande är liggande.

Vill verkligen njuta av dessa sista semesterveckor..
Sen har jag ju vunnit  ÄRA OCH BERÖMMELSE!  Hi hi Tack för det Helen!

Nästa vecka blir det ju en ny tur;) LÄNGTAR! Ska ha Piteå som bas och sen besöka Storforsen, Butik Handplockat i Älvsbyn och eventuellt en tur till Luleå. Vi får se vad vi hinner. Längtar så till Handplockat. Risken är att stora delar av min semesterkassa kommer att gå dit.... Livet i byn gör väldigt bra reklam för butiken.
Nu ska jag skynda ut till mina små blommor och målarburken igen.
Ha det bäst!
Kramar i massor♥

Ha ha, trodde jag ja... Maken kom just in med mera jordgubbar.

Men det är ju ett trevligt jobb:)

Underbara älskade jordgubbe♥

Kommentarer
Postat av: jennilie

Hejsan. Ja vädret växlar men vi har alltid varmt än om det kommer nån droppe regn nån gång. Ikväll är en riktigt fin kväll och dagenhar varit helt okej den med. Jo snart ska jag börja få igång hennes nya blogg är det väl tänkt =) Kramaaaar =)

2009-07-31 @ 20:54:02
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Helen

Så vackra blommor, och så många söta gubbar,mmm...



I afton kom pappa hit och hade med sig åkerbär, smultron och jordgubbar, i en salig blandning, från hemstället. Intogs med vaniljglass. Mums!



Men att rensa åkerbär är en historia för sig. Jag gav upp och åt dem med deras lilla gröna hatt och jag andas då än...



Det låter som du njuter av din semester. Inte ska man stressa, det gör man ju resten av året!



Ha en skön helg!



Kram!

2009-08-01 @ 00:14:30
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Milla

Grattis till ära och berömmelse!!

Vilka goa dagar du verkar ha, skönt att ha lite att pyssla med men ändå slippa tänka på klockan...

Tack för dina alltid så goa kommentarer! Jag får visa lite mer framöver...

Jisses så mycket jordgubbar han plockat, vilken lycka! (ja, både en sån make och alla gubbar!)

Kram

2009-08-01 @ 17:20:01
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0