Prosit!

Äntligen har jag kommit till känslan att "nu har det vänt". Hopp om liv igen;-) Fortfarande lite snuvig, men inte alls som det varit. Skönt! Bara jag nu kan sluta nysa och inte nöter sönder näsan...
Ska på 50 års kalas i helgen och vill ju inte se ut som jag druckit upp allt för alla gäster innan festen ens har börjat...  
Jag har ju jagat ljusstakar. Inte alls så lätt att finna. Vill ju ha enkla och stilrena i "silvrigt" material. Men i bland har man tur, när jag senast var på Maxi och handlade fann jag ett par som jag tycker duger och var till ett mycket bra pris:-) Inte alls dumt i januari..... Det är tyvärr samma storlek på dem, jag ville helst ha olika nivåer, men de duger.Står så fint på skänken i köket med vackert ceriserosa ljus i ...

Hoppas alla mår bra och haft en fin vecka med nya erfarenheter och roliga upptåg.
Glöm inte bort att ni är värdefull!             Varma kramar♥
Ps:Min övertalningskampanj går inge vidare än så länge......;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0