Nu är glada julen slut, slut, slut...


Idag kom jag så till skott och städade ut julen. I o för sig är det inte tjugondag knut fören i morgon, men det känns som jag är sist kvar med juksakerna.  
Känns så otroligt mycket ljusare i köket. Härligt!
Fick även upp min fina tavla från Isa Form, den gör sig verkligen fin på väggen!
Min fina "tygväska" som hänger på stolen har jag fått av sonen Melker som köpt tyget och Ellen som sytt den åt mig. (Tack snälla söta ni för det) Den tycker jag väldigt mycket om. Skulle ha den när jag handlar mat, men inte stackarn kan jag ha den då, den är alldeles för fin för det.Jag har den mer som gå bort bag eller när jag ska på shopping på stan.

Ha en härlig måndagkväll, det ska jag. Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jennike

Åh, så fint! Nu måste jag ta ner mina julgardiner imorgon...slutar ju tidigt då;)

Vilken superfin väska...förstår att du tycker jätte mkt. om den! Ses imorgon systrami. Kram

2009-01-12 @ 21:59:24
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Milla S

Ja visst blr det så mycket ljusare! Va fint du har det! Härlig väska och jag vet inte heller om jag hade handlat med den. Men du kan ju glänsa på stan!

Så kul att du länkat till mig i ditt inlägg! Hur gör man egentligen det? Kanske du kan tipsa mig...

Vilka ovanliga och vackra amaryllisar! förstår att du köpte dem!!

Ska lägga till receptet på din hjortronpaj bland mina recept. Kanske bjuder jag vårat revygäng på denna också!

kram

2009-01-12 @ 23:18:36
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla S

Ja visst blr det så mycket ljusare! Va fint du har det! Härlig väska och jag vet inte heller om jag hade handlat med den. Men du kan ju glänsa på stan!

Så kul att du länkat till mig i ditt inlägg! Hur gör man egentligen det? Kanske du kan tipsa mig...

Vilka ovanliga och vackra amaryllisar! förstår att du köpte dem!!

Ska lägga till receptet på din hjortronpaj bland mina recept. Kanske bjuder jag vårat revygäng på denna också!

kram

2009-01-12 @ 23:19:28
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla S

Ja visst blr det så mycket ljusare! Va fint du har det! Härlig väska och jag vet inte heller om jag hade handlat med den. Men du kan ju glänsa på stan!

Så kul att du länkat till mig i ditt inlägg! Hur gör man egentligen det? Kanske du kan tipsa mig...

Vilka ovanliga och vackra amaryllisar! förstår att du köpte dem!!

Ska lägga till receptet på din hjortronpaj bland mina recept. Kanske bjuder jag vårat revygäng på denna också!

kram

2009-01-12 @ 23:20:41
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0