Lördag kväll...

...och vi sitter och njuter av körslaget. Själv gillar jag nog Eriks kör mest i kväll....Men jag är ganska svag för Magnus C....Wells känns så efterapande Joakim Cans. Nu låter jag gnällig, förlåt. Men jag är ju som jag är.

Dagen började som vanligt med tvätt och plock innan helgens höjdpunkt, MELODIKRYSSET!
En god kopp kaffe till Eldeman och livet leker. Men fick lov att ta lite hjälp idag av min Pia.


Detta är ett ljus för en vän som inte längre orkade leva.
En av de snällaste personer jag mött. Svårt att förstå. Tankarna finns hos de närmaste.

Var rädda om varandra. Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Milla S

Vilka mysiga lördagar du har! Med Millas ljuvliga kopp också...

Att kunna njuta av de här stunderna i livet är inte alla förunnat tyvärr...

Hoppas du har en bra söndag också!

2009-01-18 @ 12:10:39
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Jennilie

Haha nej inte är det synd om honom inte :P Du vet ju hur söt han är och ja, han är fortfarande lika söt då jag är klar med han ;)

2009-01-23 @ 15:13:59
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0