En ny vår till mötes...



Fick dessa blommor på nyårsafton av mina föräldrar. ♥
Genast kommer längtan efter VÅREN.
Ljuvliga underbara vår med alla förväntningar.
Nu längtar man bara efter att ta bort allt som har med julen att
göra och istället köpa sig några primula eller dyl och ha tulpaner
 på bordet varje fredag;-)
Att det fortfarande länge är vinter kan man glömma när
man myser runt i köket.
Har så många planer för förändringar här hemma.
Tyvärr är ju inte maken
lika entusiastisk..
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jennike

Precis så känner jag med!!!! Vill förändra och göra om!!!...kanske vi skulle slå oss ihop....fast utan att dela samma kök;-)(men du får gärna laga mat åt mej!)Plockade faktiskt bort en ljusstake idag, när jag städade kontoret! Kram

2009-01-03 @ 14:54:13
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Milla S

Det är så roligt att hitta nya mysiga bloggar! Tack för att du tittade in och lämnade en så gullig kommentar så jag kunde hitta din blogg! Sen lördagkväll och ensam hemma, då bloggar jag och njuter! Känner igen det där med många planer för hemmet men att vara den som ensam hoppar jämfota... Men men, man är van vid operation övertalning... det ingår liksom och ibland är det t.o.m bra för man får smaka på sina briljanta idéer en stund.

Härlig tulpanbild!

Såg att du hade en spikmatta och liksom många andra är nöjd med den . Ska nog kolla upp om detta kan vara något för mig och min familj.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Milla

2009-01-03 @ 23:03:01
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0