Om bara drygt 2 månader..

Kan jag ta fram dessa blommor ur vinterdvalan och börja "göda" upp dem. Just nu ser de inte så mycket ut för värden....Men måste säga att såväl Lavendel som Rosmarin doftar underbart och ger mig ett nöje varje gång jag går in i förrådet. Är bara rädd det ska bli lite väl kallt om "fötterna" för dem.
     
            
Änglatrumpeten och Afrikanskaliljan ser verkligen
inte roliga ut nu,,, Men som tur är vet jag att de
kommer att förgylla många stunder i sommar.
Visst är det fantastiskt!
Har även provat övervintra sötpotatis (en fin vinröd växt med rosa blommor)
och en "kusin" till Fingerborgsblomman. Hoppas det lyckas :-)
Nu ska jag skynda i säng Har bytt schema så jag öppnar 06.15 i morgon.
Gäsp! Ute är det 21 grader kallt. Ännu mera gäsp!
Ska på begravning av en vän i morgon, TUNGT!
Men som ett av barnen på jobbet sa-"kanske han är glad och spelar fotboll med Gud nu?"
 KRAM♥

 GRATTIS ELLEN!!! Hon tog körkortet i dag. Peppa Melker att köra igång ordentligt nu;-)

Kommentarer
Postat av: Milla S

Så fint det kommer att bli hos dig om ett tag!

Förstår att det känns tungt inför morgondagen...

Kram

2009-02-12 @ 17:02:56
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla S

Jag tror min kommentar försvann...

Jag skrev i alla fall att det kommer att bli väldigt fint hos dig framåt vårkanten!

Förstår att det känns tungt inför morgondagen...

Kram

2009-02-12 @ 17:07:17
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla S

Jisses... dessa datorer!!

2009-02-12 @ 17:08:31
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0