Oh, happy days!

Är det något som kan göra en glad så är det väl sol och "vårtecken"!
Dessa bilder är sen min eftermiddags promenad i onsdags, gick till min mor och far som bor ca 5 km från mig. En stärkande promenad på många sätt. För solen ger sitt, stavgången sitt och sen är det mysigt att få fika med mor och far...



Kolla vägen! Vårtecken!!!!! Snöfri körbana! Man behöver inte mycket för att bli glad i Norrland...

I kväll är det "ny premiär" för Settman i Så ska det låta. Älskar detta program!
Men Pia har just meddelat att hon tror jag somnar ´mitt i programmet...Bara för att jag varit ute i stort sett 9 timmar i sträck idag.... Vi hade ju sol... Enligt maken har jag riktiga äppelkinder också...Visste inte att man kunde ha det efter 6 års ålder....Men visst känner man sig ung när man är ute och leker hela dagen.
Hade funderat på att åka och se "Män som hatar kvinnor", men jag jobbade till halv 6 då ena visningen var och nästa är 21.30 och då filmen är drygt 2 timmar tror jag inte jag orkat. Böckerna var djuriskt bra, hoppas de kunnat göra rättvisa i filmen. Men kanske vi kan passa på i veckan och fira att maken går dagtid. Inget kvällsjobb på ett tag...Hur ska nu det gå? Vi är ju bara van att umgås varannan vecka...  I morgon åker maken till Ö-vik och spelar hockey och har det bra. Själv ska jag ha en hel dag på spa;-)  Ska även hämta ut tapeterna till hallen som kommit. GLAD!  Tror maken blir mindre glad...
Blombuketten på bilden är en symbolisk bukett till er alla som jag tycker så mycket om. Kram på er♥ Ha en underbar fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennike

Vilka härliga "för" vår bilder!! Jag som inte lämnat byn på en vecka wow...är det bar väg!! Kram älskade du.

2009-02-27 @ 22:50:03
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0