LÅT HJÄRTAT VA ME!

   
   
   
   

Gjorde en liten titt på vad jag hade för "hjärtligt" här hemma. Efter dessa bilder slutade jag leta... Har visst en större förkärlek till hjärtan än jag tänkt på tidigare....
Men någon romantisk dag blir det inte. Det är innebandy av olika former (dommare/spelare),ev fotboll och två uppvaktningar som gäller. Men jag ska skynda mig att göra i ordning en Pannacotta till i kväll som är gjord på lime och jordgubbskesella. Visst låter det spännande? Sen blir det att se Meloldifestivalen:-)  Ska bli kul! Missade förra lördagen då vi var på kalas. Såg från reprisen och blev väldigt besviken....Måste programledaren vara så fjantig? Hon förstörde ju programmet... Hoppas hon "speedat" ner sig till ikväll.
Önskar alla en underbar dag. Hoppas alla får känna av att det ändå är ALLA HJÄRTANS DAG ♥  Å´glöm inte bort att själva visa det till de era. Säg det där fina eller gör det där lilla extra. Det kostar inget, med är värt mer än guld. Många varma kramar ♥

Du vet väl om att du är värdefull
att du är viktig här och nu
att du är älskad för din egen skull
för ingen annan är som du...
(Ingemar Olsson)


Kommentarer
Postat av: Milla of Sweden

Åhhhh, hade skrivit ett långt inlägg till dig och på något sätt skickade jag det till mig själv!!!!

Nä nu orkar jag inte... Vi hörs i stället!!

Kramar

2009-02-15 @ 22:12:26
URL: http://millaofsweden.blogg.se/
Postat av: Milla S

Hon har nog flyttfeber Milla... hihi...

Så många hjärtan du har! Härligt med flera i ett fat.. Blir sugen på att härma dig där...

Hoppas du hade en härlig innebandyhelg!

Kram

2009-02-16 @ 00:24:10
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0