Skynda dig...

...älskade, skynda att älska,
dagarna mörknar minut för minut.
Tänd våra ljus, det är nära till natten,
snart är den blommande sommaren slut.

Ja, idag är det höst väder...
Har tänt en eld i kaminen, varmt och skönt:)


Helgen har vi tillbringat med herr och fru Mårtensson på en campingtur.
Har haft det underbart!

Här är utsikten från vår campingplats. Fredag och lördag bjöd på strålande sol och varma vindar. De övriga passade på att bada, men själv stannade jag på land Har redan hunnit ligga i feber denna månad.;P

Åkte på loppis och till två antikbodar under lördagen. Hittade inget spec. Mycket vackert men väldigt dyra ting...Köpte mig en liten, liten grön vas samt ett tvättfat i vitt med blå kant till mor. Nu saknas bara tvättkannan till. Någon som har en till salu?
 tvättfat och kanna vit emalj
Om inte annat något liknande?


Ungdomarna fick bestämma i dag. Så eftersom jag inte hade något fläsk hemma att steka blev det taco.



Det är förskräckligt vad det mörknar fort på kvällarna nu. MYSIGT!


Lyd mitt råd, Fånga dagen och njut av ögonblicken!
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja nu är det väl ändå höst !?!

Du gjorde nog klokt i att inte bada , jag har bara badat två ggr i sommar och inte varit sjuk alls ;-)

Varför blir man en sån badkruka när man blir äldre , jag som älskar att bada .

Jag har nästan en exakt sån där kanna och handfat , men det är jag så lyllig över så det är inte till salu .

Ha det mysigt nu i höstmörkret !

Kram/Lotta

2009-08-18 @ 06:55:56
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Åhh... vad är det för sång du citerar... jag känner ju igen texten såå väl, men kan inte placera den.

2009-08-18 @ 08:31:34
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Helen

Mysiga bilder!



Tacos...mmm! Jag ledsnar aldrig! Måste nog säga att det är min favoriträtt nr.1, langos och surströmming hinner nog inte dit.



Vart var ni och campade?



Ha en härlig dag!



Kram!



2009-08-18 @ 10:48:52
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Att hösten närmar sig är något jag tar emot med blandade känslor. Men en mysig grej är ju att man har ännu större anledning att tända ljus!

2009-08-18 @ 17:45:42
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0