Passar på..

..att njuta mina sista tre semesterdagar. På torsdag är det arbete igen. Men det känns helt ok. Har haft en bra sommar och längtar efter barn och kollegor. Ett nytt spännande år med många nya juveler väntar.
Var på en semester tripp torsdag till söndag. Blir så fascinerad över hur vackra städerna Piteå och Luleå är. Man känner sig så välkommen.
Blev inte många kort tagna, men vid Storforsen åkte den upp.

Det är så vackert! ♥
Annars gick vi mest och ögonshoppade och tittade på allt vackert under turen. Typiskt oss så var det hur varmt som helst och vi åkte många mil....Skulle ju hinna se så mycket... Min vanliga otur visade sig ju när vi var på Handplockat i Älvsbyn. Det mesta jag tänkt inhandla var slut och de fick visst nya varor när vi åkt....:( Nåja, plånboken blev ju glad i allafall...
Nu ska jag skynda fånga dagen, gör det ni också så hörs vi senare.
 Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas nu du får tre riktigt härliga dagar som sedan övergår i en fin hösttermin!

Kram

2009-08-10 @ 09:33:39
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Helen

Glömde du inte att nämna en stad strax före Piteå?? ;-)

Nä, skojar bara...håller med om att Piteå och Luleå är fina städer, som har bevarat sina fina gamla byggnader på ett helt annat sätt än här i Ske-å, där vi har fula betongklumpar till hus i centrala stan.



Njut av dina sista semesterdagar, hoppas att det fina vädret håller i sig!



Kramar!

2009-08-10 @ 11:27:16
URL: http://madamerouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0