SJUKT

Nog är det väl ändå.... Vaknade i lördags å´var sjuk!  Nu hade jag knappt någon feber men var hängig och snuvig. Samt hade ont i mitt öra som har bråkat hela vintern. Trotsade genom att åka å´titta på dotterns fotbollslag som hade match. Skulle nog inte ha gjort det...För trots jag hade täckjacka å´ full mundering så frös jag. Så sen har jag bara blivit värre. När jag nu skulle hinna så mycket samt vara ute och njuta!!!  Har varit ute ändå korta stundr. Men bara en sån sak som att grilla blir inte lika kul när man inte känner smaken...Väntar nu på samtal från vårdcentralen, har varit mer eller mindre sjuk 8 helger av 15... Nu vill jag ha piller så jag får bli pigg. Vilket gnäll det blev här...Förlåt, men jag känner mig så idag..
Ska nu ta mig en kopp te med honung så jag dämpar det onda i halsen. Hoppas ni andra är pigga och njuter av solen.
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Usch.. åtta helger av 15...

Hoppas verkligen våren kommer till er nu och gör dig helt frisk!!!

Kram

2009-04-14 @ 12:27:19
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0