Grönt är skönt

  
  
Det är något speciellt med äldre glas. Något äkta och levande. Jag blir glad av att använda dem.
Detta är ett litet urval av det jag har. Kommer från loppis, auktion och Myrorna.



Idag är jag extra glad över att jag har Jennike. Denna  Florence Nightingale kom skyndande till mig med medikamenter när hon hörde jag var sjuk. Så jag blev frisk och kunde jobba resten av veckan. Tack söta "Systrami" ;.)
Det som gör mig ledsen idag är att Camilla flyttar från byn/lansänden... De hade visning idag på huset och det var många bilar där... Känns så konstigt att hon med hela familjen flyttar till Skåne... Men som sagt, samtidigt beundrar jag dem. Friskt vågat hälften vunnit.

Varma kramar♥

Kommentarer
Postat av: Jennike

Älskade du, det är du mer än väl värd!! Kramisar

2009-04-17 @ 08:52:12
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Milla

Skönt att ha en systrami!!

Åh, blir påmind om en likadan grön skål jag hade som sprack... jag älskade den skålen! Var rädd om dessa glas! Vet du någonting mer om den serien som skålen överst i mitten ingår i?

Ja det är en spännande resa de gör, Camilla med familj!

Hoppas du kryar på dig i helgen!

Kram

2009-04-17 @ 10:33:37
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Maria

Stackarn har du varit sjuk! Hoppas du mår bättre nu! Äntligen fredag ska bara njuta, imorrn blir det en sing star fest hos en kompis. Ska sjunga så de andras öron blöder!:) Miss U! Hälsa familjen! PUSS

2009-04-17 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0