Så va det natt igen...

Som vanligt är klockan mycket  och jag har inte kommit mig i säng.... Obra!  Har "tjuvjobbat" lite hemma efter en ganska så inspirerande föreläsning om "fantasipåsar- låt samlingen bli en sagolik resa". Det är ju alltid så roligt att plocka in något nytt i arbetet efter en utbildning som det ju trots allt är. Blir spännande att prova på barnen i morgon :-)
Annars har jag mest längtat till Vilasund senaste tiden. Finns ingen plats som skänker så mycket harmoni som där. Har inte blivit någon tur i år. Senast var förra oktober då vi tog en helgtur för surströmming( Ja, inte för mig. Paj är mycket bättre) och njutning. Underbara Kjell och Pia höll camping åt oss och vi fick ha det alldeles underbart.


Visst känns nästan kaffedoften....

Det enda problemet är att jag ALLTID hittar så många fina stenar när vi går omkring.. .på något vis har jag inte
vuxit ur "stensamlar stadiet" ännu.... Maken är INTE positiv...  Men det blir många fina stenar i trädgården....;-P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0