Det är fredag morgon ......

...och jag har sovmorgon. Härligt! Ska ta mig en härlig långfika innan ja tar en städrunda och börjar förbereda morgondagens middag. Dottern har beställt Portvinsmarinerad fläskfilegryta. Klart mamma ställer upp.  :-)   Måste se till att få klart, blir ju så mycket godare när den får ligga länge i marinad. Lägger ut receptet senare. 
Ikväll ska vi på uppvaktning direkt jag slutar. Ja, egentligen innan....vi skulle träffas kl 16.00 men det är ju lite svårt då jag stänger avdelningen kl 17.30 Tror inte föräldrar hämtar barnen tidigare för att jag ska på kalas... Tur man är van att göra sig klar i bilen, man är ju i ålder att det är kört redan, inte lönt att spackla för mycket, blir bara mer likt häxan surtant. Blir spännande att se vad det blir ikväll nu, för jag hör hela tiden olika bud. Ena stunden ska vi vara här och andra där och tredje..osv.  Oj, nu kommer de från Umeå Energi och ska stänga strömmen. Fortsätter en annan gång. Kram och hej så länge.:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas det blev en trevlig uppvaktning! PUss

2008-10-24 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0