Kunde bara inte vänta längre...


...jag fick lov att koka knäck i kväll.... Mina spec med mintchoklad i. Njammi!
Fick även min beställda skiva med Gabriel Forss och One Voice.  Christmas Gospel Classics. Vilken underbar skiva! Gissa om min julstämning är på topp ;-) 
Tillbakas till knäcken; Jag gör vanlig knäck smet, men i varje form lägger jag en liten bit mintchocko. Blir väldigt smarrigt. Brukar även göra med nougat och vanlig choklad. Någon som har en annan ide? Jag är alltid öppen för nya idéer
Har börjat använda min underbara spikmatta. På något vis får jag så mycket extra energi av den. Den är så djuriskt skön att slappna av på. Som att vara hos akupunktör och ostiopat samtidigt.

Visst syns det hur skön den är?
Tänk dig onda muskler eller begynnande huvudvärk....dessa taggar...mmmmm
Själv sugen på att prova? Yoga Maria säljer. Kontakta henne på tel: 090-130410 /0738026644
Jag trodde inte riktigt på den fören jag själv provade och nu är jag lyrisk. Vi använder den i hela familjen.
Nu ska jag börja gå i säng så jag kommer mig upp i morgon. Ska fortsätta baka åt mor och tänkte även baka lussebullar och lite mer godis. Vill ju att Andreas ska hinna mumsa innan han återvänder till Norge.( Har märkt att han saknat mammas mat, kyl och skafferi...Blir billigt nu när han åker igen...) Han kommer ju sen inte hem fören till jul. Då får jag låna honom 3 veckor innan det blir Luleå bataljon som blir hans hem ett tag.
Vill skicka en liten extra hälsning till Nyköping och Mathilda. Hoppas du hör av dig snart med glädje beskedet om vem som bodde i din mage. Är ju så nyfiken.... Kanske du får på måndag? Skulle vara lite kul Hoppas du inte behöver vänta till nästa söndag... Nog för att man stannar själv i ålder när man får barn på sin egen födelsedag, men det är inte alltid kul för barnen tror jag. Bra om de får en egen dag. Visst var jag rätt person att skriva det;-P  Längtar efter er, men vi får ju ses snart.
Pia får också en extra hälsning för hon måste jobba i morgon och missar därmed Melodikrysset. Stackars dig!

Maria, du får också haka på, skulle ju ha träffat dig i helgen som  var, men min resa blev ju inställd:-(  Längtar efter dig!
Hoppas vi hittar en ny helg att träffas på.
Massor av kramar och julefrid!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för din hälsning men tyvärr,ingen bebbe ännu. Jag tror att det blir en december-bebis. Söndag vore trist men samtidígt den bästa födelsedagspresenten jag skulle kunna få.:)

Jag skickar ett kort på hur jag ser ut nu.

Puss och Kram

2008-11-22 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0