En vecka går fort...

...spec helgerna... Nog är det väl alldeles för mycket vecka och för lite helg?
Tänk vad ALLA människor skulle må bra utav att att arbeta mindre. Gladare föräldrar och gladare barn....
Själv har jag haft på tok för mycket jobb och för lite tid med "barnen" i veckan. I måndags kom ju Andreas hem efter drygt fyra månader :-) Gissa en som var glad  den kvällen... Hela familjen inklusive Ellen samlad hela kvällen.  Jag NJÖT!  Först hade ju Emilie och Andreas beställt köpt pizza då han saknat det i Norge, men väl hemma så ångrade han sig. Ville ha något extra istället, så det blev  någon sorts örtgratinerad fläskfile´med potatisragu  Blev så klart gott :-P    vadå? Klart det blev.  Jag ÄLSKAR ju att göra "gegga" å´leka med mat. Är väl helt enkelt så att jag aldrig växte ur det stadiet, det var ju det roligaste även som liten. Geggamojja :-)  Tack mamma för att du ALDRIG gnällde över mina lekar så väl i köket som ute  och att jag fick experimentera på alla möjliga vis. När någon sa nåt svarade du bara " jag har ju tvättmaskin"

Älskade "barbamamma", Viking är hemma och mår mycket bra. Han ville bara inte vara hemma när jag var på semester. För att du ska se att han mårbra så kommer här ett kort som Emilie tog ikväll


Hoppas "Barbamamma"mår bra och skickar ett till fint kort på magen innan hon sen skickar på innehållet....Längtar efter  dig hjärtat! Ska inte Maria också börja skicka bilder på sin mage snart...?  ;-P
Nä, nu ska jag vara social med familjen. I morgon är det först Melodikrysset och sen blir det Klubbis där det är Hantverksmässa.    Själv ska jag stå och sälja mjukkakun i Bagarstugan hela eftermiddagen.
Å´Nu sjunger Kevin! Han är så djuriskt bra!!!! Stora bamsekramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0