Design Simon och Tomas

Ja, som vanligt denna tid så sitter jag och ser på detta härliga program. Snälla Emilie, kan du inte muta hit dom åt mig! Tänk att få dessa proffs som fixar till i de rum jag inte hunnit påbörja än. Men skulle dom börja måla knallgult är risken stor att jag skulle slänga ut dom...  Men dom kan verkligen se möjligheter av ingenting.
Annars har det varit en ganska lugn dag. Tog en tur i skogen efter arbetet, härligt! Plockade bla in lite grön mossa. Gjorde ett litet stilleben med ett fat på fot jag köpte på mässan i helgen. Mossa, stor prisma. lite fina dekorationstrådar, en ljuskopp och en söt liten ängel. Blev ganska gulligt. Ska visa en annan gång när jag har tagit ett kort.  Annars var tanken med mossan att jag skulle göra en dörrdekoration. Men jag måste först införskaffa basmaterial. Kanske kan bli någon stadstur i veckan. LÄNGTAR ju så efter advent! Tänk vad härligt att börja stöka fram och juldekorera här hemma. Å´bakningen...alla dofter... men inte att förglömma: allt julgodis att göra.....mums! 

Detta är ett annat av mina små stilleben
Salladsskål från Milla of Sweden, ljuskoppar från Blomsterlandet och glashjärtat är köpt på Fjäderholmarna
Väldigt vackert när ljusen är tända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0