Säng, säng,säng - sova sova sova

Ja, jag vet. Borde gå i säng. Men en diskho står och väntar på mig... Vill ha en ursäkt att låta den vänta en stund till...Har varit och skjutsat Emilie på träning, handlat (tack gode Gud för öppet till 22.00, jag är ju ändå sist ut från Maxi) samt sett på ljusfestivalen här i Umeå. Så djuriskt vackert! En enorm känsla när man tänkte på att jag och vår härliga barngrupp är delaktiga i detta underbara Blir alldeles varm i kroppen.Gör gärna ett besök i Vänortsparken ni som har möjlighet! Ni kommer inte att bli besvikna.
 Annars vill jag bara tipsa om fina julstrumpor. INTE att ha på sig, då måste man nog ha ganska stor storlek... Nä, att ha julkort eller varför inte en julklapp i? Det är Jennelie som gör dem och om jag nu inte tar fel så kostar dom 165 kr /st. Men det finns bara en av varje då alla är gjorda av henne.:-)
Fantastisk fina! Här kommer ett urval på en bild jag fått låna från Jennelis blogg

God natt nu på er och stor kram!

Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

TACK!

Äntligen (precis efter att ha köpt en julstrumpa redan) har jag hittat i den stil jag vill ha

2008-11-13 @ 22:31:18
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0