Nu är det snart dax...

Ja, det är mycket nu... Har börjat planera runt revyn nu... Har ikväll gått igenom allt godis :-) för tillverkning av godis och frukt korgar. Det är några av mina åtaganden under revyperioden. premiär nästa tisdag 5 januari! Det är så djuriskt roligt när det börjar å´det är lika roligt 9-10 föreställningar senare när vi tar tack och förväl...
Annars är det fortfarande planering inför nyår som gäller. Köpte efterrätts glas idag. Ska ha pannacotta till eterrätt. I mitt huvud ska den vara trefärgad, med vitchoklad, mjölkchoklad samt mixade hallon eller passionsfrukt. Lägger ut bilder sen. Men jag är mycket förtjust i glasen jag köpte. 4 st 49 kr på Expo.

Tunga glas med en droppe i botten, det gillar jag!

Annars har jag njutit av min nya tavla jag har i köket. Från Isa Form kommer den och är spec beställd till mig:-) *gillar*
Lite mörk bild, men den är väldigt fin i färgerna.



Fina rosor eller hur? Vita med silver glitter. Kunde inte motstå att köpa dem när jag handlade.
I morgon kommer recepten inför nyårs kvällen. Bilderna får ni  i efterskott.
Kram  så länge♥
Förresten, vill tipsa om en blogg, det är Milla från Milla Of Sweden som har startat en.
Den är väldigt trevlig och full med tips och inspiration. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennike

Good Night Sweet Sister of mine! Fina glas..panacottan kommer att smaka mums i de glasen. Tavlan: Ja gillar! Puss på dej.

2008-12-29 @ 23:01:54
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0