Jul, jul, strålande jul...

Njuter för fullt av julen. Träffar släkt och vänner, äter och äter. Visst är det härligt!
Hoppas ni andra också får njuta av lite ledighet och julefrid.
Tomten  har väl varit snälla mot er, för det var han med mig. Man blir riktigt bortskämd;-)

Vår julgran


I går kväll fick vi så äntligen träffa Saga-Li! Underbart fina söta trollunge som nu är tre veckor gammal.

Detta är inte Saga-Li, (jag lägger inte ut någon bild då jag inte frågat föräldrarna,) men hon såg ut som en blandning av en liten ängel och trollunge med väldigt mycket hår, så jag tycker denna bild passar♥

Annars sitter jag nu mest och planerar nyårs menyn. Det är ju så underbart roligt att göra maten till nyår.
Mycket och gott! Gillar ;-)
Menyn kommer så fort jag verkligen bestämt mig.
Nu ska vi vidare på mera julfirande. Denna gång hos svärmor. Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Jennike

Älskade "syster", ser framemot att få se din nyårsmeny.....lägg gärna ut med recept...så jag kan sno den:)

Kram på dej.

2008-12-26 @ 19:43:44
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0