Morsdags tårar...

Nog kändes det i hjärtat när man får dessa rader till sig under Applåden i tidningen.... Ja, Lillgrisen är dotra...

"Underbaraste mamma, idag är din dag, BARA din dag. Du förtjänar den som ingen annan mamma, du ställer upp, fixar och donar så fort man hojtar. Du bryr dig, tröstar och finns alltid där. Tack för att du är min mamma, tack för att jag fick dig och ingen annan!
PUSS    
Lill grisen"


Här är "Lillgrisen" Emilie med storebror Melker när hon tog studenten i fjol.

och här är äldste sonen Andreas

Ja nog är det lycka att vara mamma åt dessa underbara barn ♥

Önskar dem allt gott i livet.

Bara en lliten anekdot... Jag ville ju att dotra skulle heta Tyra, det sa storebror Andreas dock stop för. Bäbisen ska heta Emil!  Men om det blir en flicka så blir det konstigt om hon har ett pojk namn... Hon ska heta E M I L I...
Ja, det va bara slutdiskuterat. Sonen som skulle fylla två år ÄLSKADE Emil i Lönneberga;-)

Lillgrisen? Jo det är mitt fel...  Jag kallade henne så då hon var så djuriskt smutsig jämt som liten. När vi besökte en gård där det fanns grisar kom hon glädje ropande till mig och sa- "Mamma mamma, titta en Emilie här!"  
Detta kunde såklart jag inte låta bli att berätta för fotbollstjejerna... Sen blev det hennes andra namn, men med STOR KÄRLEK!

Hoppas ni alla andra mammor också får en fin dag.

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: milla-andante

Så himla gulligt av henne!!! Det märks att hon är din dotter... samma värme och omtänksamhet! Ja, jag hoppas du haft en riktigt fin dag Bibbi!



Vad härligt du verkar ha dessa dagar ute i din trädgård, och fint blir det!



KRAMAR

2011-05-29 @ 23:09:41
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Helen

Lill-grisen är ju ett gulligt namn, tycker jag. Och historien om hur det kom till var ju underbar. Ja, dessa ungar...vad vore vi utan dem?

Fina bilder på dina fina barn! Jag förstår att din dag har varit toppen.



Stor kram!

2011-05-29 @ 23:20:17
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej på nattkröken!

Vad fint av E! J hade skrivit ett inlägg till mig på sin blogg som var så fint att jag nästan började gråta, åh dessa underbara barn!!

vi hoppas att vi snart får besök från er ena son!



Visst har jag kul humor,haha, tur att det finns de som har lika bra humor som jag, visst..! Det är ju tur att man har en het man, han säger att jag ibland ger honom frostskador när jag kommer och kryper ned hos honom!

Jag ringde förresten dig i morse, var du hemma, näää som vanligt! Skärpning!

Ha en bra vecka!

Kramar!

2011-05-30 @ 01:15:26
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/
Postat av: Stina

Mysigt att vara mamma med så där härliga ungar.:-) Kram Stina

2011-05-30 @ 16:08:29
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Pilgården-Susanne

Hej!

Tack för din hälsning! Ja nu är det pirrigt vill jag lova,men samtidigt ska det bli skönt att äntligen komma till skott Jag har jobbat med butiken sen i julas. Så håll tummarna! Grattis till fina barn! Ja det är en lycka att ha barn.

Kram Susanne

2011-05-30 @ 19:13:59
URL: http://pilgarden.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Fina bilder på Ågrenarna!

Sv: Ja nog är hon fin allt :)

kram

2011-05-30 @ 20:41:34
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Ida

=) Vilken underbar insändare, det vore drömmen att ngn av mina flickor gjorde ngt sådan för en när de är i den åldern. Då har man ju verkligen lyckats som förälder. Härligt att höra hur hon fick sitt smeknamn=)



Ha det så gott och njut av din dotters ord.

Kram

2011-05-31 @ 09:18:14
URL: http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/
Postat av: nathalie eriksson

Hej!

Jag är med och tävlar om Miss World Sweden. Jag tror jag skulle kunna tillföra lite nytt tänkande bland många runt om i Sverige och utanför, särkillt bland ungdomar där många idag har lite utav tappat suget.



NI KAN RÖSTA PÅ MIG genom att trycka på sidan här -> http://kvaltavling.missworldsweden.org/bidrag/8c111725-6c07-4b76-8697-7242f68465ea OCH sedan klicka på stjärnorna för att ge en röst och gilla mig på facebook.



DU är guldvärd! Många kramar <3

2011-05-31 @ 16:45:02
Postat av: sanne

2011-05-31 @ 19:25:45
Postat av: sanne

Hallojsan Bibbi!!



Jag blev lätt tårögd och varm ihjärtat av ditt inlägg idag! Tänk att fina ord ifrån sina barn slår allt!! Med hästlängd!!



ha det gottis! Kram Sanne

2011-05-31 @ 19:27:00
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej hej!

Jag saknar dig med ska du veta!!

Du får väl komma och hälsa på en sväng!

Hoppas ni också fått sommar nu, det brukar ju bara smälla till där uppe när den kommer!

Gerard skulle ha varit här så hade han fått surströmming, det är ju inte din favvomat...

I helgen ska jag ha utförsäljning i Ystad. Jag hoppas det kommer lite folk, tyvärr tror jag att det är för fint väder, de flesta ligger på stranden..

Håll tummarna!

Kramen!!

2011-06-03 @ 23:57:13
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0