SEMESTER!!!

Underbara semestertid! Gissa om jag njöt hela dagen igår:)

Började morgonen med en kopp kaffe på bron.  Bara det är ju en underbar känsla.
Fast ska jag vara helt ärlig var det nog tredje koppen...för det var lite kyligt direkt på morgonen....


Rensade ogräs och njöt av blommorna. Denna petunia tex tycker jag mycket om då den har inslag av mina favoritfärger lime och rosa:) Dessutom är den ju så söt!

Läste en gammal Maria Lang deckare jag köpt på loppis.


Ja, helt enkelt satt jag största delen av eftermiddagen i hammocken och bara njöt:)

Tänk att man kan ha det så bra. Dessutom blåste det lite lagom så tvätten torkade på rekordtid och myggen/brämsen höll sig borta.


Som ni märker har jag det ganska bra;) Nu ska jag skynda göra lite nytta och ta en promenad innan det blir för varmt.

                  Ha en under bar dag!
                      Soliga kramar

Kommentarer
Postat av: Helen

Så härligt det såg ut på dina bilder! Verkligen semesterkänsla! Den rosalimefärgade petunian var underbart fin, jag har aldrig sett den kombinationen tidigare. Hoppas du får en lika härlig semesterdag idag också!!

Varma kramar!!

2010-06-29 @ 12:13:53
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Pilgården-Susanne

Det ser inte helt fel ut!! Skönt med lite semester.

Jag har praktiserat en månad i butik o det var jättekul men nu är jag tillbaks i jobbsökarträsket!

Om man kunde jobba lagom, typ ett par tre dagar i veckan så skulle alla må bättre tror jag. Hoppas kissen kommer hem snart!

Ha det underbart!

Kram Susanne

2010-07-01 @ 08:12:36
URL: http://pilgarden.blogg.se/
Postat av: fia

vilken härlig start på morgonen , så fina altan du har och att njuta av sommaren är ju så underbart .

kram .

2010-07-01 @ 13:32:11
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Härligt för dig med semester! Passa på och njut nu av ledigheten! Jag ska ta och pallra mig iväg mot sängen nu, jag ska ju upp och jobba imorgon och borde gått och lagt mig för ett par timmar sen. Men jag ska inte klaga, jag får skylla mig själv, det är ju ingen som tvingat mig att vara uppe...

2010-07-01 @ 23:54:41
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Ida

Hejsan vännen!

Om du visste vad dina fina kommentarer inne hos mig värmer. Önskar att jag kunde återgälda dem med en kram. Tänk att det finns så fina människor här ute i etern, varför är ni så svåra att hitta i verkligheten????



Vad härligt med en bok, lite sol och vackra blommor. Precis så ska semestern avnjutas. Här blir det inte så mkt ligga i solen, men en massa springa i solen blir det iaf. Ellie är fortfarande aktiv, 2 år gammal och mkt nyfiken på världen.



Ha en underbar helg!

Massa kramar Ida

2010-07-02 @ 16:17:31
URL: http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/
Postat av: Gårdsromantik - Hjortgården i Kyrkbyn

Vilken härlig dag - bara jag rensat klart häcken så skall jag också njuta :-)



Kram Maud

2010-07-04 @ 00:18:52
URL: http://www.havsviken.blogspot.com
Postat av: Maria

Vad mysigt du har det! Vi har nu varit en vecka uppe i piteå och bara myst, nu e vi på ön och jag håller på att svettas bort. Det är inte mening att man ska vara i slutskedet när det är 30 grader varmt. PUH! Men nu är det inte många dagar kvar! :) Ha det bra och hälsa familjen! NJUT AV SEMESTERN FÖR FULLT! puss och kram

2010-07-06 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0