LÄNGTAN!


Har haft dessa tre magasin liggandes länge nu... Men jag har fortfarande inte hunnit börja med dem...
Längtar så att få läsa och inspireras inför advent. Visst är det tragiskt när man har sådan stress i vardagen att man inte hinner sitta ner och njuta en stund?

I dag är det så Farsdag. En utmärkt anledning att höra av sig till sin far.
Redan i går firade jag min far. Älskade pappa som bara blir mer och mer lik min farfar.  Dom som aldrig varit lika. Men två som betytt väldigt mycket för mig här i livet. Ja, mina morföräldrar, farmor och mor har varit lika älskade också, men jag har på något vis alltid varit "pappas flicka" medans min syster varit "mammas". Lika älskade av båda men , ja det blir väl bara så ibland.


 Puss på dig pappa!

Idag har far i huset firats. Han blev väldigt glad över sin present;)

Han fick en helkroppsmassage på Spa:) Det är han väl värd efter grovingången....

Hoppas alla pappor har fått en fin dag med mycket uppskattning
Vill hälsa en en BAMSEKRAM till AnCa som blev mormor till en ljuvlig fllicka i lördags♥

Ni glömmer väl inte bort att anmäla er till min lilla utlottning!

 Klicka på bilden och skriv en kommentar;)

Ha en skön start på veckan!
♥Kramar♥

 
KajsaMajsan är fortfarande kvar... Hon vägrar fortfarande gå ut, utan njuter av värmen inomhus;)
Favoritplatsen är på fårskinnet framför kaminen.  Här har jag placerat henne vid fönstret, men hon var snabbt därifrån. Ville inte se snön...;P


Kommentarer
Postat av: milla-andante

Nu hoppas jag verkligen att du hittar en stund i veckan för de där tidningarna! En lååång stund! Eller varför inte flera... (men jag vet hur det är...)

Stor kram

2009-11-08 @ 23:06:50
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: AnCi

God morgon! Idag e det jag som får tårar i ögonen av din underbara omtanke, kraaaaam på dig! Tänk att bli omnämnd i Din blogg oxå, inte anade jag att det var så här stort att bli mormor! I går kom de hem o jag var där två gånger o snusade liten bebis. Nu ska jag snabbt få på mig kläderna så att jag hinner få en liten morgondos av den underbara lilla tjejen innan jag börjar jobba... Tänk om man kunde få vara mormor-ledig, det hade varit nåt de!



Ha en bra dag!!! / Mormor AnCi ( låter bättre än AnCa va?)

2009-11-09 @ 07:28:50
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: Helen

Nä, fy för stress! Men hur man löser vardagen utan att stressa, är en svår fråga...



Och visst får vi vara glada för våra fina pappor?! De är värda en alldeles egen dag!!



KajsaMajsan verkar trivas hos er! Hur går det för Viking??



Ha en bra, stressfri dag!



Kram!

2009-11-09 @ 10:34:30
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhh du har itne lsät dessa?! Se till att få tid och ro att göra det.. själv har jag legat sjuk å de lyste verkligen upp mina timmar i sängen! Och du, jag gör som dig om det är ok, länkar till din fina utlottning och tipsar för en lott till när jag kan ladda ner bilden :-) Kram kram

2009-11-09 @ 11:56:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhh du har itne lsät dessa?! Se till att få tid och ro att göra det.. själv har jag legat sjuk å de lyste verkligen upp mina timmar i sängen! Och du, jag gör som dig om det är ok, länkar till din fina utlottning och tipsar för en lott till när jag kan ladda ner bilden :-) Kram kram

2009-11-09 @ 11:56:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Men oj, vad snö ni har! Här hade vi ju ungefär 1,5 millimeter en dag förra veckan...

Sen hör jag till dem som tycker det är roligt att se hur andra pyntar och grejar, själv tar jag knappt fram något pynt alls. Möjligen kanske jag tar fram någon keramiktomte, men de senaste jularna har jag inte tagit fram en grej! Inte för att jag har något emot julen, men ska man ta fram en massa julgrejor måste man ju städa!! fniss!

2009-11-09 @ 22:35:55
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Åhh vilken fin bild på "moffa" som Liam kallade honom när han var liten... Han fattade visst inte att han inte var HANS morfar utan Melkers fniss..

Men som tur är så har han ju ett hjärta som räcker till flera "barnbarn"!

Förståratt Gerhard njöt av sin present!



Nu ses vi ju snart, ska bli så kul!!

Storkramen!!

2009-11-11 @ 09:12:01
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0