Alien!


Älskade Viking har fått problem i ett öga... När han kom hem i morse hade ena ögat svullet och grått, Blev till att åka till veterinären.. Drygt 1000 kronor senare så vet vi fortfarande inte vad han drabbats av, men vi har tre olika mediciner som ska tas upp till fyra gånger om dagen i 10 dagar.... Nu är ögat lime grönt/gult men det är för att veterinären droppade något skumt i hans öga.
Ja, så jag som skulle måla och dona hela dagen gjorde inget annat vettigt än satt med denna vän....
Nu mår han relativt bra. Tycker såklart det är jobbigt med ögat...Men det blir nog bra i sinom tid.

Rensade lite i äppelträdet....Blev en liten äppelkrans av några. Ganska gulligt;-)
Nu ska jag ta hand om sjuklingen.
Kramar♥
Dagens bilder är tagna med mobilen, kameran försvann med ene sonen till Skellefteå....,

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackaren... gott att han är i trygga händer och att det finns medicin! Lite jobbigt när inte ens veterinären vet vad det är.

Kram till er båda!

2009-07-17 @ 23:53:55
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Camilla

Stackars Viking ... hoppas han är piggare idag!

2009-07-20 @ 10:04:17
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Maria

men huvva så han ser ut! Hoppas det blir bättre! Jag e fortfarande i Piteå, så om ni har svängarna förbi så hör av er! Jag hör av mig när vi kommer att bila ner, ska se vilken väg vi tar, men skulle vara kul att kommma förbi! kram kram

2009-07-20 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0