Lördag

Har löst melodikrysset och avnjutit en god kopp kaffe

Passade på dagen till ära att spetsa kaffet.....


.....mmmm Julkaffe.... Blanda lite i kokkaffet å´njut!


KajsaMajsan är lite fundersam över julpyntet...
Hade köpt en vacker ängel som hon ätit upp...:(
Hon tyckte den var väldigt rolig att leka med. Ok, det kan jag väl förstå, vingarna är ju kul;P  Hur hon fått lös den från ljusstaken är däremot en stor fråga...

Ängeln innan hon blev kattmat....

Nä, inte lönt att gråta över spilld mjölk... KajsaMajsan hade i allafall kul en stund...

Jag ska däremot hålla en stor tumme för mig själv i Cillas utlottning av en julklapp

Bara titta vilka underbara paket hon gör! Vem klarar av att öppna och förstöra dessa?

Nu ska jag åka och hämta dotra innan vi får besök. Det är så vackert ute, har kommit ca en centimeter snö i natt... Lovley!

Ha en underbar dag
♥KRAMAR♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Mums vad gott med julkaffe! Här blir mycket gottigt ikväll på jul-cook-alongen.

Vad kul att du vill tävla hos mej!

Stackars söta lilla ängeln. Tänk att man förlåter sina små tussar allt!

Trevlig helg! Kram Cilla

2009-12-05 @ 12:48:11
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Äsch, huvudsaken är väl att djuren har roligt;0) Men det hade ju varit snällt om ängeln fått vara med lite längre!

2009-12-06 @ 17:31:18
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0