Njutning!

Har varit på besök hos min frisör idag. Mmmmmmmm....... Snacka om njutning. Att få en stund för sig själv och att någon gör något bara för dig, tex ligga bakåt och få håret tvättat.... Eller bli stylad efter en klippning... Man behöver få den "lyxen" ibland. Kan rekommendera "min" frisör Carina på Alle16  Hon har både "käft å´bakben "och är en utomordentligt bra frisör.
Blir inte mycket mer sagt idag..... Har varit förmycket runt om så jag ska bara vara en stund innan jag letar mig i säng. Men en stor kram till alla människor som bryr sig om någon annan. Var rädda om varandra och låt dem du tycker om veta att du gör det innan det är för sent. Ge en blomma/kram till dem du tycker om medans de lever, de kan inte njuta lika mycket av blommorna/tankarna vid gravstenen.
En "frostig" bild från lilla dammen på gården. Ser ni is hinnan? Som en människa, skör och bräcklig men ändå vissa fall så stark, kan bära hur mycket som helst....

Kommentarer
Postat av: Jennike

Ja, visst har du alldeles rätt! Man ska visa varandra uppskattning, tala om att man bryr sej. Vänner är en av de viktigaste sakerna i livet näst efter familjen förstås.

Åh, du Bibbi...du är min vän, och jag tycker om dej! Kram Kram

2008-10-22 @ 14:37:39
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Jennike

Alldeles rätt, man skall visa varandra uppskattning medan man lever!

Vänner är en jätteviktig sak i livet, kommer på andra plats efter familjen.

Åh, du Bibbi är min vän och jag tycker om dej! Kram, Kram

2008-10-22 @ 14:41:55
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0