Här sitter man...

...fastklistrad framför tv´n när Simon & Tomas fixar och donar. Jag vet inte varför, men jag är barnsligt förtjust i just detta program. Har försökt få dottern att anmäla oss till programmet, men hon vågar visst inte. Tänk om de kom och "poff" har jag en underbar grovingång med bibliotek och musikhörna :-) Gillar tanken...
Annars har jag varit "små lat" i kväll. Passade på att åka till mor och far en stund. Alltid mysigt. Ibland glömmer man bort vilken ofantlig tur man har som får ha sina föräldrar omkring sig i vardagen. De är ju trots allt 70 år men pigga och har fullt upp. Lite småkrassligt ibland, visst, men hur är man inte själv? Jag är då inte själv på topp alltför ofta .. ;-P  


Mor och far i sommar när vi tog en tripp till Vindelns kvarn för att titta på natur och konst samt
passade på att fika förstås.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0