Lördag:-)


Sitter och laddar upp inför Melodikrysset. Tyvärr jobbar min krysset kompis Pia så jag har ingen att sitta och smsa med under krysset.... Vi har annars en flerårig tradition just med krysset. Till och med när vi är ute med husvagnarna sitter vi nästan alltid i var sin och löser ;-P Vi är lite konstiga....Men kul har vi!

Favorit lördagskoppen är laddad:-)  Tänk att lördags kaffet blir så extra gott i den..

Vad gör ni en härlig lördag som det här? Ett tips kan vara att gå in till fina Anneli och tävla om denna bok:-)


Hoppas någon jag känner vinner så jag får provsmaka lite....;-)

Ha nu en underbar fortsättning av helgen!

♥KRAMAR♥





Kommentarer
Postat av: Anneli



Hallå där unga frun ;P

Du är lycklig du som är så UNG !

Vilken energi ni visar upp

...Två inlägg på lika många dagar !

- Man hinner ju inte hänga med i svängarna.

Jag börjar nog bli till åren ... Melodikrysset...är det inte en tävling för dom i mogen ålder ;D

- Vilka vackra blommor som pryder ditt bord ! - Kan det vara den äkta mannen som har överraskat unga frun med dessa ! Själv måste jag skriva upp : Köp blommor ! På handlarlappen om min käre make ska komma hem med några.

Snygg kopp...Det är mycket viktigt vilken kopp man har när man dricker kaffe, har också en favoritkopp som används ofta och jämt !

Trevlig helg önskar en mogen kvinna från Västra Vallen !

2012-02-11 @ 20:01:45
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com/
Postat av: AnCi

Jag brukar oxå lösa Melodikrysset, jag kan vara stand-in när din kompis jobbar! Hör av dig bara nästa gång ;-)



Kryssa lugnt!



2012-02-11 @ 22:05:26
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: fia

Så skönt med en mys lördag så där . Min lördag ängnade jag mig åt att städa .

kram.

2012-02-12 @ 10:31:23
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej lilla Nattuggla !

- Vilken härlig lördagskväll du måste ha haft !

Det skulle ha varit roligt att träffa dej i natt ;))

- Så du menar att du såg melodifestivalen kl 1 i natt...Nu inser jag att du verkligen ÄR 26 år på riktigt !! - Själv låg jag i sängen och hade mina nattsvettningar...Hur kul är det på en skala !

- Angående äkta män...Så gifte jag mej då inte med honom för hans romantiska sida. - Den har jag efter 30 år tillsammans inte fått se än ;)

Varm kram till dej fina och härliga människa !

Anneli ♥

2012-02-12 @ 17:30:43
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Sånt lördags mys och vilken jätte trevlig tradition ni har du och Pia.

Hoppas det löste sig ändå ;)



Ha en fin start på veckan,

kram Sussi

2012-02-12 @ 21:29:12
Postat av: Gardenhouse

Önskar en fin Alla hjärtans dag till dig!

Kram Sussi

2012-02-14 @ 05:18:23
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Annika Nilsson Tenghall

Kaffe smakar helt klart olika i olika muggar. Har flera favoritmuggar, men ingen lördagsmugg :-)



Tackar för uppmuntrande "lycka-till"-kommentar hos mig. Det behövs, även om jag bara tänker mig i liten skala är det lätt att ångra si, bli lat eller fega ur ... :-)



Ha det gott!

Annika

2012-02-14 @ 11:51:13
URL: http://thegardenprincessdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0