Ny kamera!

Åh vilken lycka! Äntligen kan jag ta massa roliga bilder igen:-) Tyvärr har ju det mesta hunnit blomma ut redan... Men jag hittade i alla fall några guldkorn i trädgården;-)

Som min lilla bädd med smultron. Satte ner tre plantor i höstas... De verkar trivas;-)


Älskade kaprifol, doften är förförisk...


Jag och humlorna gillar rosenskära...

Jag har även börjat med ett ganska stort projekt här hemma... Alla barn har ju numera flyttat hemifrån och vi har ett allrum på övervåningen som mest känts som ett "rathål":-( Nu håller jag på att rensa det för att göra om det till mitt eget lilla bibliotek:-) Jag vet inte hur det kan komma sig, men det är lika fullt på övervåningen nu som när barnen bodde hemma... Nästan värre. Visste inte att föräldrahemmet blev ett föråd vid flytt....;-P

Jag älskar ju böcker och samlar på dem, spec svenska författare. Ja, jag läser dem oftast två- tre gånger. Men Elisabeth Nemerts kan jag läsa minst 9-10... Det är verkligen böcker som berör och ger mig något.
Ska bli så kul att få fixa till ordentligt. Men jag bävar för att bära upp alla dessa böcker....


Önskar stockrosorna hade samma växtkraft här som i skåne... Men jag är glad att jag får njuta av det lilla.

Godnattkramar♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0