Min älskade Viking är försvunnen...



Gissa om jag saknar min älskade katt. Han har varit borta sen i juni.
Fy så hemsk att inte veta vart han är. Min lillpojke. Tänk att man kan älska en katt så mycket.



Först var vi inte så värst oroliga då han på senare år börjat göra en tur på några veckor varje sommar.
Men så här länge... Kallt är det ute nu också. Han som brukar sova med mig i sängen..
Går ut på bron, ropar och tänker släppa in honom varje kväll innan jag ska gå isäng i fall att...
Han saknas ju på kvällen i fotöljen framför kaminen. Mitt hjärta.... 


Har annonserat och varit ute på både dagar och nätter för att leta.
Ännu inget napp. Hinner ibland få ett hopp men det släcks oftast lika fort... 

Hjälp mig att hålla en tumme för att jag ska finna honom igen. Kan bara inte ens tänka tanken att han ska vara borta för evigt.

                              ~*~KRAMAR~*~


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lider med dig verkligen! Vi har haft en del katter under min uppväxt som försvunnit och aldrig kommit åter... En katt minns jag särskilt... han blev hämtad med bil då och då, så vi visste var han var... så var han hemma några dagar och sedan gick han sin väg igen. Lustig katt verkligen (det var väl för trångt bland de andra katterna på gården)... Min älskade Murre gick iväg 1 vecka innan vi skulle flytta och han kom aldrig hem, oj så jag letade och grät och letade, men han kom aldrig hem, han blev kvar där i skogen i Uppsala.



Min älskade Alice är ju också borta, även om hon bra varit borta 1 och 1/2 dygn nu, men jag är helt övertygad att det hänt henne något, för hon har ALDRIG varit borta såhär länge förut. Så ser du ett blått halsband nån stans så får du gärna plocka upp det, för det är nog Alice (det är märkt med vårt mobilnr). Jag ska hålla utkik efter Viking också när jag är ute i skog och mark.



Kram

2010-10-21 @ 20:11:21
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Maria

men huvva! Jag tänker på er! Hoppas han kommer tillbaka. Har ni kollat upp biljetter förresten? Kram kram

2010-10-21 @ 20:22:23
Postat av: Camilla

Nämen vad är det du säger, är goding Viking borta?...

Håller tummar och tår för att han dyker upp nu när det blivit kallare!

STYRKEKRAMAR!!

2010-10-21 @ 21:34:04
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/
Postat av: AnCa

Jag håller alla tummar jag har å tårna oxå!!! Han ser ut att vara en riktig myskille den där Viking <3 så jag förstår att sakanden o oron är stor...



Kramelikram

2010-10-21 @ 21:53:53
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: Helen

Usch, så ledsamt...och ovissheten som gnager inombords hela tiden är otroligt jobbig. Hoppas att han lever, kanske har han hittat en fosterfamilj? Men det bästa för er vore ju att få veta vad som har hänt, vare sig det är bra eller dåliga nyheter.



Och jag vet hur mycket man kan älska en katt...



Skickar positiva tankar och hoppas att det hjälper, och så många kramar, förstås!

2010-10-21 @ 22:42:55
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: AnCa

Önskar att jag kunde hitta en likadan ängel som min o skicka den till dig! Jag köpte den på en utförsäljning för flera år sen o den har sen den dagen varit en av mina favoritänglar och tillhör faktiskt en av de saker som flyttar med mig upp till torpet under sommaren o sen hem till stan när hösten kommer igen...



Ha en riktigt skön helg!!!



Kramis // AnCa

2010-10-22 @ 13:56:09
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: Jennike

Lider med dej Bibs...finns inget värre än att inte veta! Jag spanar efter honom när jag är ute, och jag hoppas allt vad jag förmår att han kommer tillbaka! Har ju själv förlorat två katter på det här sättet, och det är vedervärdigt!! Man vet inte om man ska hoppas, eller sörja! Stor Kramen till dej.

2010-10-22 @ 18:39:38
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Nej.. jag ryser och våndas med dig. Fy farao vad jobbigt. Kan nästan inte tänka tanken på hur det skulle kännas... Håller verkligen tummarna för att han är påväg hemåt nu när han upptäckte att det blev så kallt.

STOR KRAM till dig Bibbi!

2010-10-23 @ 10:07:53
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0