Tillbaka igen


Hej alla fina! Å´tack alla som brytt sig och frågat efter mig. Känner mig rörd över er omtanke.
Det har egentligen inte varit något speciellt, men jag fick en spark på min "onda arm" av ett barn på jobbet. Detta har då inneburit att allt tagit längre tid (när jag varit enarmad) och jag har haft en otrolig värk som gjort att jag inte riktigt orkat med. Man ska ju ändå fixa i trädgård, hemmet och en dotter som tagit studenten. Dessutom håller vi på att evakuera från jobbet så vi packar för fullt medan vi avslutar all dokumentation, är pedagoger och avslutnings kramar på barnen;)
Nog om detta nu, för nu känner jag ett hopp om liv igen:)
 Lillgrisen har ju tagit studenten!!!!

Oj, var kanske inte rätt bild;P
 
Utanför skolan i strålande sol hade vi samlats och tog emot henne. Å´vad glad hon kände sig. Trots att moster och kusiner sjöng " arbetslö´ös, tjalallallala..." ;P

Efter hon åkt runt i stan på flaket for vi till stugan och hade fika

Där passade hon och "lille" storebror att leka i vattnet också:)
Han tog så många fina bilder på henne, men tyvärr är den kameran i Stockholm nu... Undrar om han tänker fota kronprinsess paret på bröllops kortegen...


Ja, nu har man inga små barn längre... Emilie, Melker och Ellen har flyttat in till stan nu också.  Emilie bara över sommaren men ändå...Tur hon har träningarna här på fotbollsplanen bredvid så jag får träffa henne ganska ofta;)
Men visst känns det, från att ha varit 6 personer till 3 på en vecka. Dessutom har Andreas fått ett jobb som innebär att han ganska ofta ska vara på resande fot. Ja, det händer mycket nu....


Jag har även hunnit en tur till Stockholm här i juni. Träffade min fina kusin Emma och fina vännen Maria. Å´Marias mage var så underbart vacker! Stor rund å´go:) I juli kommer Busiga Bebben ut... Undra vem det är...

Har även varit ut på Blå Eld och njutit av fägring. Har hittat så mycket vackert som borde få flytta hem till mig...

      
                          
                                     
                                Bilderna är klickbara så de blir större

Ja, ni förstår att jag fortsätter drömma... 

Min älskade Madonna har fått flytta ut i trädgården nu. Hon verkar trivas bara bra där.


Tack för att ni finns!
Ha en riktigt underbar helg som självklart ska gå i kärlekens tecken:)
                          
                              ~*~KRAMAR~*~

Kommentarer
Postat av: Camilla

så underbart fin hon blev ute i trädgården... ser ut som hon beundrar de vackra blommorna runt omkring :-)



Åhh... Blåeld... ska försöka ta mig en tur dit i veckan eller nästa veckan. Jag vill att det ska vara fint väder dock... det är så tråkigt om det är regn och rusk som den nu verkar vara mest hela tiden!



Hoppas det blir fint på fredag! Jag har hållit på att plocka hela dagen och hittat lite saker att skänka till auktionen. I år ska jag verkligen sitta ner och vara med på auktionen tänkte jag... äntligen! hoppas barnen tycker det samma!!!

Kram

2010-06-20 @ 21:09:30
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Helen

Oj, oj, inte undra på att du har varit osynlig i bloggvärlden...så mycket att stå i, dessutom med en obrukbar, smärtande arm.

Ett stort grattis till Emilie, som tagit studenten. Vad har hon för framtidsplaner, nu då?



Igår när jag såg bröllopet på tv, började jag längta till Stockholm. Jag tror det är c:a 8 år sedan vi sist var där. Det är en vacker huvudstad vi har.



Hoppas du får må bra framöver, så hörs vi snart!

Kram, kram!

2010-06-20 @ 22:16:06
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Du verkar ha haft fullt upp i alla fall, och man behöver ju inte hänga på nätet hela tiden!

Tycker allt det ser en aning kallt ut för nyblivna studenten med bror att stå i vattnet! Måste nog gå och ta på mig en tröja till nu... ;0)

2010-06-21 @ 12:02:15
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Pilgården-Susanne

Vad skönt att höra ifrån dig igen! Trist med armen men hoppas du mår bättre nu. Ja barnen blir stora fort!! Men det är mysigt med den vuxenkontakten också.

Ha det gott!

Kram Susanne

2010-06-22 @ 07:38:50
URL: http://pilgarden.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Aj aj aj... mitt i hänryckningens tid...:(

Nu hoppas vi att både du oh jag ska få en sommar utan värk och med en massa SOL och värme, det tycker jag vi är värda...:) Fortsätt krya på dig, du goa bloggvän och ha en fin midsommar!

KRAM

2010-06-23 @ 21:02:52
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja det värsta med barn är väl att de blir vuxna så fort och flyttar hemifrån !

Grattis till studentan och hoppas du kryar på dej nu !

Kraam/Lotta

2010-06-28 @ 08:23:28
Postat av: fia

Härligt att du känner hopp om livet sådan är alltid trevligt .

Kul att du är tebax.

kram .

2010-06-28 @ 09:06:35
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0